Recente inhoud door magmaz

  1. magmaz

    [Profiel] Diseal

  2. magmaz

    [Profiel] Diseal

    Jup ik had het gezien en zal wat maken, waarschijnlijk in dit weekend of maandag ;)
  3. magmaz

    [Profiel] PeakyBlinders

    Ik weet dat ik al meerdere keren nee had gezegd. Ik heb toch wat geprobeerd. Maar zoals ik toen al zei is dit men ding totaal niet, dus ik zit maar wat te klooien want ik doe nooit logo's eigenlijk, toch zeker geen voetbal logo dat niet abstract is
  4. magmaz

    Top/Flopspelers

    Ik zou potentieel zeggen om verwarring te voorkomen, ik denk niet dat je mijn potentie in me kunt zien :redface: En 13? :O Dan speel ik volgens mijn speeljaren prestatie sinds mijn eigen geboorte :eek2:
  5. magmaz

    Top/Flopspelers

    Ik zie het ook nog, zou het zelfs uitmaken voor "newgens"? Die datum betekent niks, iedereen die 1-2 jaar inactief is zonder een keer in te loggen wordt blijkbaar toch vanzelf verwijderd. Ben ik pas achtergekomen :rolleyes:
  6. magmaz

    Top/Flopspelers

    Obvious bait voor mij om te bewijzen dat ik al langer hier ben dan jij. Maar dan doe ik mee aan die zielige shit zoals de rest doet. Dus laat het maar zijn ;)
  7. magmaz

    Top/Flopspelers

    "Nee ik speel al langer tribalwars", "Nee ikke!", "Prutser, ik speel langer" Onzekere spelertjes overal
  8. magmaz

    Top/Flopspelers

    Allebei dezelde strategie "klikspel" "browserspelletje" "graphics uit het jaar 2000" onzekere spelertjes ^^
  9. magmaz

    Top/Flopspelers

    Boos?
  10. magmaz

    Top/Flopspelers

    pssst. Deze mag, er is zoal niks moois meer te zien in-game tegenwoordig
  11. magmaz

    [Profiel] Profielplaatje: TheFourHorsemen

    Een beetje minder oranje als je dat liever ziet:
  12. magmaz

    [Profiel] Profielplaatje Exquire et Destrue

    hahah, zo makkelijk geraken jullie niet van mij af :tongue:
  13. magmaz

    [Profiel] Profielplaatje Exquire et Destrue

    Thanks & no problem :) Idd jammer dat het beetje inactief is geworden. Ik werk inmiddels in AAA als VFX Artist en kwam uit nostalgie nog eens terug hier. Dit is waar ik voor het eerste begonnen was met digital art 12 jaar geleden. Echt insane hoe hoog het niveau hier altijd heeft gelegen. Ik...
  14. magmaz

    [Profiel] Profielplaatje Exquire et Destrue

    Thx! Hier is ook een linkje naar een zip waar ze allemaal inzitten: Extruire et Destrue PF Kwaliteit van de source files is altijd beter dan die van het forum over downloaden ^^
  15. magmaz

    [Profiel] Profielplaatje Exquire et Destrue

    Ik heb vlug nog wat geprobeerd om de tekst groter te maken zonder dat hij de focus character begint te coveren, ik zal sowieso alle versies zonder mijn naam doorsturen wanneer je pp overgedragen hebt. dan kies je zelf maar welke je het beste vind ;) pp mag naar magmaz
Bovenaan