Recente inhoud door Magic98

  1. Magic98

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Wat een mooi bericht Poo! Veel herinneringen, veel dierbare mensen leren kennen. Veel mooie momenten. Maar het draaide voor Duckje altijd om: De community, respect voor en door de spelers en hun belangen.
  2. Magic98

    Discussietopic - Nieuw community management

    Aangezien het Community Management niet de knopjes vind om topics samen te voegen plaats ik hem even hier. We willen natuurlijk niet de forumregels overtreden ... Gezien de kennis over hoe je helder en zelfverzekerd communiceert ontbreekt en er totaal geen uitleg komt op vragen dan maar even...
  3. Magic98

    Kr33log - Is dit het einde van TribaWars.nl

    . Gezien de kennis over hoe je helder en zelfverzekerd communiceert ontbreekt en er totaal geen uitleg komt op vragen dan maar even een "korte" samenvatting. Het zou respectvol zijn aan je de spelers die effectief een vraag stellen deze ook te woord te staan. Er gaat van alles rond op dit...
  4. Magic98

    Discussietopic - Nieuw community management

    Het zou handig zijn als je hier langer aanwezig bent dan de tijd die je op de wc doorbrengt en snel even twee posts maakt om dan weer te verdwijnen. Nep activiteit dus :redface: Een levende community runnen is natuurlijk wel iets anders dan al jaren die internetkerkhoven van jullie draaien...
  5. Magic98

    tribalwars het nieuwe grepo

    Als ik de Privacyverklaring voor eindgebruikers lees staat er niks over een MAC-adres Dus hoe willen ze dan identificeren of je 1 of meerdere spelers bent, kom je terug op je ip, toch? Log je s'ochtends in, voor je naar je werk vertrekt en onderweg nog eens op mobiel en eventueel tijdens je...
  6. Magic98

    tribalwars het nieuwe grepo

    Kom kom, laten we ook niet achterlijk doen hè hiervoor moet je zelfs geen doorgewinterder speler voor zijn. je speelt thuis tw (ip1) Dan zit je op de trein (ip2) dat weekend ga je naar Nederland (ip 3 in een ander land) Of Speler 1 speelt thuis (ip1) Speler 2 speelt van zijn huis (ip2)...
  7. Magic98

    tribalwars het nieuwe grepo

    Als je kijkt naar de drie community's die zij reeds onder hun beheer hebben lijkt het er op de dat TribalWars.nl hun vierde internet kerkhof zal worden.
  8. Magic98

    tribalwars het nieuwe grepo

    Voor jullie niet bekend voor andere wel! Bij jullie! Hier is dit al vanaf wereld 1 het geval en niemand is verward ;) Eigenlijk zeg je hier: “We kennen het spel niet, we kennen de community niet we kennen de andere markten niet en de flaters die we maken schuiven we af op een ander. Nog...
  9. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Update: Via een ander kanaal heb ik mogen horen dat we eenDje niet terugkrijgen. Hij heeft enigszins gezien begrip voor mijn frustratie, geschiedenis technisch gezien dan. Dan iets dat het refereren van eend —> Duckje altijd wel hilarisch was (hilarisch mijn woord hij zei iets van leuke...
  10. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Ik werd net op Discord geattendeerd op het feit dat je hier antwoord had gegeven. Vreemd want mijn support aanvraag gaf dit niet aan. Helaas is het probleem nog altijd niet verholpen. De trofee die nu uitgedeeld is is anders dan de echte trofee, er staat namelijk geen “eendje”
  11. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Graag! we wachten het af
  12. Magic98

    het steun anthraxxol tijdens zijn sollicitatieprocedure topiks

    Jazeker kijk hier maar eens!
  13. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Wat een Een(d)dracht
  14. Magic98

    Afscheid als (Speed)-Moderator

    @ropiloot11 je bent een integer mens die met bijzonder veel geduld bijna 13 jaar, zijn vrije tijd heeft gegeven aan deze community. Je moment om te stoppen sluit compleet aan bij wie je bent en hoe je de dingen aanpakt. Je bent goud!
  15. Magic98

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Ik denk dat het functioneren van de trofeeën niet correct verloopt, de gehele community heeft een trofee ontvangen in de afgelopen dagen en deze is nu weg?! De andere trofeeën staan er namelijk nog wel? is dit een technisch foutje? Ik heb voor de zekerheid even een support ingediend want dit is...
Bovenaan