Recente inhoud door Mac.

  1. Praathoek #28

    zolang ik nog sta hebben jullie nog niet gewonnen! Vamos RVN!!
  2. Wat een spel

    och als je die stam mee wilt rekenen... die gasten liggen eerder in de weg dan dat ze nuttig zijn, maar mn collega heeft ze er graag bij. heb overigens ook wel een leuk rapportje waar die de kazerne van een van ons aan gort schoot met kata's :p
  3. Praathoek #28

    improvisatie baart kunst
  4. Wat een spel

    Ik vind het natuurlijk ook jammer dat RVN geen gelijkwaardige strijd kan voeren tegen Speer, maar ik ga niet klagen over hun spel :p ik vind het eerder triest van de spelers die zich laten internen, maar ieder zn ding :)
  5. Klassieke awards

    je haalt de woorden uit mn mond!
  6. Wat een spel

    Waarom zo huilen op wat de ander doet ey l
  7. Praathoek #28

    Uit betrouwbare bronnen kan ik bevestigen dat speer RVN niet helpt aan de wereld winst. RVN heeft niemand nodig!
  8. Klassieke awards

    Zodra de wereld gespeeld is zal ik deze invullen. Op dit moment weet ik nog niet voldoende over de spelers in speer & Simba om over ze te kunnen oordelen.
  9. stam deluxe niet te vertrouwen

    ah we zouden een club kunnen starten
  10. stam deluxe niet te vertrouwen

    wie je ook bent, ik dank je vriendelijk!
  11. stam deluxe niet te vertrouwen

    ik voel me wel benadeeld nu ik helemaal geen pm's heb mogen ontvangen. je zou haast denken dat de nummer 2 gelijk over het hoofd wordt gezien.
  12. stam deluxe niet te vertrouwen

    Idd beetje naïef als je denkt dat buitenlandse stam zulke afspraken na zal gaan. Je kan van te voren zien aankomen dat ze dat gat tussen jimwen en de rest willen dichten
  13. Top/ flopstammen

    Een top opmerking dit
  14. Top/Flop spelers

    Red sky at morning is een grote flop
  15. Top/ flopstammen

    Speer lijkt mij toch wel de stam die de meeste kans maakt. UP-R viel ook wel op, maar begint nu een beetje weg te zakken. Misschien dat zij nog voor een verassing kunnen zorgen.
Bovenaan