De nieuwste activiteit van Mac.

• Mac. reageerde op het bericht van Cabbie in het topic Praathoek #28 met Leuk Leuk.
    Heb je al gewonnen dan ?
  • Mac. reageerde op topic Praathoek #28.
    zolang ik nog sta hebben jullie nog niet gewonnen! Vamos RVN!!
  • Mac. reageerde op topic Wat een spel.
    och als je die stam mee wilt rekenen... die gasten liggen eerder in de weg dan dat ze nuttig zijn, maar mn collega heeft ze er graag...
    improvisatie baart kunst
    Ik vind het natuurlijk ook jammer dat RVN geen gelijkwaardige strijd kan voeren tegen Speer, maar ik ga niet klagen over hun spel :p ik...
  • Mac. reageerde op topic Klassieke awards.
    je haalt de woorden uit mn mond!
    Waarom zo huilen op wat de ander doet ey l
    Uit betrouwbare bronnen kan ik bevestigen dat speer RVN niet helpt aan de wereld winst. RVN heeft niemand nodig!
  • Mac. reageerde op het bericht van Burger in het topic Praathoek #28 met Leuk Leuk.
    Kheb een vermoeden dat Simba en Lion elkaar zitten te internen ook al werd dit steevast ontkend hmmm...
  • Mac. reageerde op topic Klassieke awards.
    Zodra de wereld gespeeld is zal ik deze invullen. Op dit moment weet ik nog niet voldoende over de spelers in speer & Simba om over ze...
  • Mac. reageerde op het bericht van DenDuvel in het topic Top/ flopstammen met Leuk Leuk.
    Ff voor de duidelijkheid ik speel niet voor speer? Hoe durf je mij daar mee te associëren?