Recente inhoud door Mac Duck

  1. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    We zijn anderhalfjaar verder en ik merk dat de functie nog in het forum zit, maar er is geen toepassing meer voor te vinden. Hier zijn de trofeeënpunten rankings uit verdwenen. Terwijl ze nog wel op je profiel vermeld staan, maar ze zijn niet meer te zien naast getypte reacties. Dus ze worden...
  2. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Goed het wel of niet hebben van deze functie is natuurlijk geen big issue. Maar ik vind je post derhalve wel wat kort door de bocht. Je laatste zin geeft me niet echt een indruk dat je weet hoe dit systeem werkt en wat het precies doet. Dat is niet erg, maar het voelt wat maf dat je me dan...
  3. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Is er nog iets naar voren gekomen? Want ik mis nog steeds het nut van deze forum toevoeging zolang er manueel niets wordt bijgehouden. Ik wil ook nog toevoegen aan mijn eerdere argumenten dat nieuwe troffeen (neem ik aan) manueel gecreerd moeten worden. Deze zullen ongetwijfeld een vereiste...
  4. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Er zijn maar gelimiteerde opties wat betreft de geautomatiseerde punten voor het troffeeensysteem. Je zou wellicht posts aan punten kunnen koppelen op specifieke fora zoaks spelers zoeken fora en politiek en propaganda fora. Maar echt heel veel meer dan dat kan je er qua geautomatiseerde punten...
  5. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Dat klopt, en ik begrijp dat dat tijdrovend is daarom heb ik de introductie hiervan ook nooit zo begrepen. En aangezien het hier om een test ging, lijkt het me dat het in dat opzicht niet bepaald een succesvolle test is geweest. Wel wil ik nog even vermelden, dat niet alleen de manuele...
  6. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Dus...
  7. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Het is een erg mooie link. Maar je verwijst hier naar de reactiescores, dat zijn letterlijk het aantal likes dat iemand krijgt op zijn berichten. Ik heb het over de trofeeënpunten dat zijn hele andere scores? Het feit dat je al met de link naar de meeste likes komt verplaats dat je weet dat het...
  8. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Ik merk het
  9. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.
  10. Mac Duck

    [Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

    Deze 'test' heeft nu een jaar gedraaid. En er wordt praktisch niets mee gedaan. Die discussie hier waarbij geclaimd werd dat troffeepunten die miketijger en tim010 zouden krijgen zijn volgens mij ook nooit meer toegekend. Althans op het lijstje van bekende troffeeen staan maar 3 dingen van 50...
  11. Mac Duck

    Einde wereld Awards

    Ik zal er morgenochtend even de tijd voor nemen
  12. Mac Duck

    Einde wereld Awards

    Bijzonder, op de dag dat we ze edelde (9 uur later) schreef Danooontje dat ze naar n00bs gingen en ze zich hielden aan de nap die gold tussen Lions en Noobs. Een uur later krijg ik de eerste aanvallen op die dorpen, en de volgende dag van de volgende DU ..... Je mag het nog een keer proberen...
  13. Mac Duck

    Einde wereld Awards

    5 man? Als ik alle co's mee zou rekenen die om de 4 dagen een half uur logde misschien. Speelde 2 man op duck, en dat was te weinig, aangezien ik ook moest werken. Zelfde voor Noble. Games speelde af en toe zelfs vrijwel niemand op, slechts één iemand die bijsprong, die moest opeens acc gaan...
  14. Mac Duck

    Einde wereld Awards

    Niet onder vv gestaan van pedik
  15. Mac Duck

    Einde wereld Awards

    Gefeliciteerd, helaas konden we op sommige accounts te weinig activiteit voortbrengen om ook maar enige aanspraak te mogen maken. Helaas ook in het noorden wat struggles met rimspelers die de ernst van de inactiviteit niet wilde inzien, en volledig tegen gingen werken. Erg jammer. Totaal mee...
Bovenaan