Recente inhoud door lvlysticfire

  1. lvlysticfire

    Spotprenten

    Dat is omdat ik ben gestopt . Weg gezelligheid!!
  2. lvlysticfire

    W70 - De nekslag van INNO & INNI

    Ik weet welke wereld en welke naam. Zelfs wie het script heeft gemaakt.. zat in onze stam toen. Wel beetje jammer dat iedereen altijd met modder moet gooien trouwens, ik ben zelf al even voordat de ban van pony van kracht werd gestopt wegens tijdgebrek gestopt maar het was al lang geweten dat...
  3. lvlysticfire

    W70 - De nekslag van INNO & INNI

    Als je met illegale scripts loopt te klooien is een ban nooit onterecht. De regels zijn duidelijk, houd je daar dan ook aan. Al het andere gezever errond is onnodig.
  4. lvlysticfire

    Spotprenten

    Hij geniet al om dagelijks met mij te mogen praten.. Hij is niet de snelste runner, maar heeft het ook opgegeven. Het was ook vooral zijn co met de grootste mond hoor, maar ook jeroen had wel een paar leuke uitspraken.. Helemaal vrijuit gaat hij ook niet.
  5. lvlysticfire

    Spotprenten

    Klopt, dat is dus goed stacken he. Latere fase ook, waar er meer safe def was, dus de situatie is eigenlijk niet te vergelijken :).
  6. lvlysticfire

    Spotprenten

    dit was ten eerste nog voor hij in Inni zat, dus die opmerking slaagt eigenlijk nergens op? en ten tweede was jeroen de enige die een beetje normaal was op dat account. vond het nogal sneu dat zijn co's hem nogal snel lieten vallen en speelde toen nog zo goed als solo. Ik ken trouwens wel alle...
  7. lvlysticfire

    Spotprenten

    Ik dacht dat je minder tijd ging hebben voor TW, je lijkt actiever dan ooit te zijn nu :) . volledig leegzetten was trouwens niet het enige probleem, als je 50+ ( of hoeveel waren het er ook ) dorpen aan een front internt en er word dan niet goed gestackt is dat een groter probleem lijkt me...
  8. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Zeker prima gesniped! Mag ook gezegd worden. Aangenaam om te zien dat de rimstammen hun best doen om de "grotere" het zo moeilijk mogelijk te maken.
  9. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Ik vind het al erg om met jou samen te werken.. kan je nagaan..
  10. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Gelukkig maar, anders had ik ook jou nog moeten inniternen
  11. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Nogal logisch dat die vervelend gaan zijn. Zo een cluster dorpen veroveren en kunnen houden is altijd een mooie stap in de strijd. Een spel moet inderdaad op de eerste plaats gaan om het plezier. Waarom ik me vandaag ook zoveel bezighoud op het af is ook mij een raadsel.( Tijd teveel vandaag...
  12. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Schamen omdat iemand een SPEL minder goed beheerst dan een ander? Of omdat er fouten gemaakt zijn? Het is inderdaad niet goed dat er zo diep nog dorpen gepakt zijn, maar het blijft een spel, dat jullie aan die kant beter hebben gespeeld.
  13. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Het klopt dat je zegt dat het een verschil is, de recruits zijn inderdaad niet identiek. Maar het is ook de enige reden dat pony een tijd solo is geweest, zodat het allemaal een beetje beter overkomt. Ik zeg niet dat wij overal even transparant en open over zijn. Ook aan onze kant zijn er...
  14. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Wie heeft het in godsnaam over voordeel eruit halen? Het gaat erover dat jullie zeggen dat we een vijand recruiten en ik zeg dat het in het geval van pony eigenlijk buiten de timing om hetzelfde is. Zoals han.nogwattes zegt, dit is al iets wat al veel langer de bedoeling was. ( Ik weet de reden...
  15. lvlysticfire

    Top/Flop Stammen

    Nja jij noemt het fusies, kan ook intern zijn omdat mensen door persoonlijke redenen moeten stoppen.. Dat Pony voor de aanval gejoind heeft maakt eigenlijk geen zak uit. Hij had gewoon een NAP met jullie die niet opgezegd was en had totaal geen info. De reden dat er aangevallen werd was omdat...
Bovenaan