Recente inhoud door Luvian

  1. De Schandpaal

    Er zijn veel dingen waarvan ik vind dat die beter hadden kunnen gaan. Dat geef ik toe en nu neem ik ook de verantwoording voor door hier aan de schandpaal te staan. Dat jullie daarentegen alleen vingers kunnen wijzen en niet eens zelf kunnen reflecteren op jullie smakeloze gedrag in het spel...
  2. De Schandpaal

    Maat van beastmode : )
  3. De Schandpaal

    Ik ga hier alleen in het kort op reageren omdat dit toch alleen vingergewijs gaat worden: Gebeurtenissen: Speler b3astmode en Supergirl naast ons begonnen. Speler b3astmode gebanned wegens account sharing. Speler Supergirl gebanned wegens account sharing. Speler b3astmode en Supergirl komen...
  4. Het grote complimententopic

    Dan excuses voor (valse) beschuldiging richting jullie. Compliment naar supergirl blijft staan, zeer aparte move :').
  5. Het grote complimententopic

    Ik wil graag @Supergirl en indirect de CO van Murus bedanken voor het overtreffen van Kyuka. In de nacht 3 CF's binnen ons cluster, chapeau.
  6. Het grote complimententopic

    Dit was door een CO met een brak hoofd en redelijk wat angst na aanvallen van Tyrant deze week. Laten we de discussie hierover staken aangezien nu iedereen dorpen binnen ons cluster probeert te claimen in de naam van eerlijkheid. Wij zijn bereid de grondstoffen te vergoeden met een premium.
  7. Praathoek

    5 PP per dag en we praten er niet meer over
  8. Het grote complimententopic

    Waarbij het een groot verschil is of je nu op 279 ms of 281 ms drukt. Je zou dan PRECIES op 280 ms moeten drukken. Daarbij moet er dan ook PRECIES 30ms lag zijn op dat moment en niet 31 ms en ook geen 29 ms. Begrijp je dat dit best lastig te bevatten is? Als dit niet zo gaat zou de edel voor de...
  9. Het grote complimententopic

    Hi Murus, Als dat jullie statement is ben ik zelf niet diegene die aan de getrouwheid daarvan zal twijfelen, Neem aan dat jullie integer genoeg zijn om niet te liegen. Leg ik me erbij neer en petje af voor het timen op de MS. Ik doe het je in ieder geval niet na :") De vergelijking met de...
  10. Het grote complimententopic

    Klopt daar ben ik het mee eens. Doe je het 30 keer dan lukt het een paar keer met de juiste vaardigheden en geluk, Maar dat was hier niet het geval, anders had too hot wel een mooiere OD als verdediger en was ik alles kwijt. We gaan het zien of de ban opgeheven gaat worden : )
  11. Het grote complimententopic

    "The typical reaction time for a human is about 250 milliseconds—meaning it takes you about a quarter of a second after you see something to physically react to it. But the researchers explain that "our conscious awareness of intention takes a moment to arise, around 200 ms." In other words, it...
  12. Oneerlijk spel anno 2020

    Voor PP farmers en 11 dorpen? Dat is zeker wat ik zou noemen aan de hoge range. Als dit een stelletje PP farmers was zou ik het inschatten richting Dagobert's ODA. 36 units. Maar zoals ik eerder heb aangegeven, ik wil niet vingerwijzen. Het probleem is veel groter dan dat en de grootte van de...
  13. Oneerlijk spel anno 2020

    Een paar PP farmers die hun ding doen met een verdacht hoge OD aanvalsrang voor het aantal dorpen / punten. Enfin, ik ben hier niet om naar individuele gevallen vingers te wijzen maar we weten allemaal dondersgoed hoe de zaken vooral in early game verlopen met het gebruikmaken van andermans...
  14. Oneerlijk spel anno 2020

    Het gaat niet alleen PP, ik heb bijvoorbeeld geen GS gekocht maar ik kan het me voorstellen dat het net soms net het duwtje in de rug geeft dat men nodig heeft. Het gaat mij er mede ook om, naast serieuze PP abuse van 100.000 punten op een wereld, dat een speler met 35 dorpen slechts 175K...
  15. Oneerlijk spel anno 2020

    Dit topic gaat over mensen met 35 dorpen en 175k verslagen tegenstanders. De rest voorbijgestreefd met tienduizenden PP's, spelers met als enige doel het uitbouwen van dorpen en de clears gooien op andere spelers zodat de "pro's" een 2 voor de prijs van 0 krijgen. Ik ben na een paar jaar...
Bovenaan