Recente inhoud door Loyalpsycho

1. Loyalpsycho

FoF

Welke idioot slaapt/gaat op vakantie tijdens tw spelen. Dat is natuurlijk vragen om problemen, gelukkig is de speler deels weggespeeld door zijn stam. Zo'n onbetrokken mensen kunnen ze niet gebruiken.
  2. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Zou ik nooit doen :eek::eek: Botters zijn per definitie fout, moet echt niet kunnen zo'n gedrag.
  3. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

2 fatsoenlijke stammen spelen tegen elkaar en gebruiken alleen bots om aanvallen te versturen. Als beide het doen is het spel een stuk leuker en is er geen nadeel. Welke mafketel verstuurt nou 1000 aanvallen + met de hand o_O
  4. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Ik strijk helemaal niet met argumenten van een ander, als ik dat zou doen zou ik normaal reageren. Mijn boodschap is meer dat je je kaakspieren(ofja vingers) minder moet bewegen omdat je net niks bent behalve hetgeen waar je andere van beschuldigd. HeB ik JoU IeTS GeVrAagd, het is een forum...
  5. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Hahaha grapjas wilt een reactie van iemand hebben. Maak dan een inhoudvolle post of een prestatie in game waar iets van skill achter zit :)
  6. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Jij neemt jezelf wel heel serieus op een al gespeelde wereld. Ik zou snel stoppen voor je word weggespeeld en het druk gaat krijgen met schoolwerk :) Ik wil graag sevaas nomineren voor de retard van het jaar award Ik gun hem je van harte maar ik vrees dat die voor alexandrakos word :(
  7. Loyalpsycho

P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Ik denk dat het niet mag :o
  8. Loyalpsycho

P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Niet teveel van Remco verwachten he!
  9. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Amonterrible
  10. Loyalpsycho

De Zomeroorlog!

Ik denk dat tears meer moeite heeft om na zijn winterslaap wakker te worden dan met het spel zelf :o
  11. Loyalpsycho

Top & Flop spelers

12. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Ik zei begon, niet als reactie op bv jou. Heb voor de eerste keer in jaren sloopclears gestuurd :o bedankt om een leuk doelwit te zijn.
  13. Loyalpsycho

Top/Flopspelers

Ben het eens met aceshigh, helaas was deze speler "te goed" op het verkeerde moment. Stam massa's zijn moeilijk te regelen zolang de range geld en een deel van de stam in een gedwongen kata oorlog zit. Daarom is het moeilijkst weg te spelen account gekatapulteerd, zie het als compliment dat jij...
  14. Loyalpsycho

Teltopic (Casual 5 - gerelateerd)

87 het aantal dagen dat ze nodig hebben.
  15. Loyalpsycho

Golden Awards.

Meest zichzelf meer in de "problemen" brengende stam door teveel te zeggen en zelf de gaten in te vullen Ik ga hier voor KOH