Recente inhoud door Louder Than Boom

1. Louder Than Boom

Kata's

Het gebruik van kata's zou de meta moeten zijn. Niks is mooier dan uitgebouwde dorpjes op 26p knallen.
  2. Louder Than Boom

Het grote MUZIEK topic:

Ooit? :p
  3. Louder Than Boom

Het grote MUZIEK topic:

:cool::cool::cool:
  4. Louder Than Boom

Praathoek #24

Ik krijg niks hoor.
  5. Louder Than Boom

Top of Flop spelers

Mee6 flop inderdaad.
  6. Louder Than Boom

Pop-upnotificaties.

Volgens mij gaat dat om pushnotificaties die naar je mobiel worden gestuurd. Maar zal het eens testen binnenkort.
  7. Louder Than Boom

Pop-upnotificaties.

Die pop-upnotificaties rechtsonderin kunnen op de speedwereld vrij vervelend zijn. Ze komen telkens over de chat heen waardoor je er niet op kan kijken. En aangezien je veel gebouwen bouwt op die wereld zie je die pop-ups veel voorbij komen. Bij spelinstellingen staat overigens een knopje...
  8. Louder Than Boom

Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

2 man die het er mee eens zijn om een NAP te doen lijkt mij vrij duidelijk.
  9. Louder Than Boom

Excuus, 2 dagen. Hier de bevestiging van de NAP: Op twstats te zien dat bravehart zijn dorpjes kwijtraakte: https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&mode=conquers&id=801800 En chickenhawk hoort hier ook bij. https://nl.twstats.com/nl76/index.php?page=player&id=2259358 Helaas heb ik...
  10. Louder Than Boom

Hebben bij hun vorige stam een NAP geschonden, 1 dag nadat ze die met ons waren aangegaan.
  11. Louder Than Boom

LoatuGoan en Night Train zijn stabbertjes. Das geen niveau.
  12. Louder Than Boom

Speedronde #4965 - Special ronde

Vooruit dan maar. Iedereen die mee wilt doen moet me ff een berichtje sturen, dan stuur ik een linkje van die discord.
  13. Louder Than Boom

Speedronde #4949 - Barbarenronde

Maximum wakkertijd: 12 uur
  14. Louder Than Boom

Scripts: Het verbieden van 1 command

Je kunt met opera bijvoorbeeld van te voren een hele zooi aanvallen klaar zetten in tabbladen en ze dan versturen met 2-enter-2 enter-2-enter etc. En dat is dan zonder script, weliswaar wel een browser aanpassing om snel tussen tabs te wisselen.
  15. Louder Than Boom

Scriptregels van de toekomst

Nja, ik denk dat er toch een verschil is en dat is dat TW alleen pvp is en Runescape is veel meer pve dan pvp, in die zin kan het minder kwaad om zo'n cliënt te gebruiken.