Recente inhoud door Lord Wouzlan

  1. Spotprenten

  2. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste MeGustAa, Klopt helemaal, er zijn die avond/nacht drie fakes gestuurd en deze zijn dus inderdaad alledrie met het verkeerde doel voor de kata's verstuurd. De sanctie hoeft hier inderdaad niet groot voor te zijn. Het punt van de mb's wordt met onze stamleiding besproken, daar staan wij...
  3. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste United Masters, Ik vind het heel fijn dat je je komt mengen in dit gesprek. Hoe meer meningen hoe beter natuurlijk, echter vraag ik dan wel aan je om je goed in te lezen voordat je ergens op reageert. Het punt waar wij Lord Wouzlan en Vicemi over praten gaat over de kata's, welke op zijn...
  4. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste Vicemi, 25 kata was voor het aantal verstuurde eenheden niet nodig, maar 1 was ook niet voldoende (159 x2 is namelijk 318, dus nog lang geen 400). Wel weet ik dat dit gewoon luiheid was om op 25 te drukken dan apart 11 in te typen, of hoeveel al voldoende was. Het jammere hieraan is dat...
  5. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste Vicemi, Hoe wij onze fake invullen, bepalen wij natuurlijk zelf. Wij moeten namelijk voldoen aan circa 400 eenheden voordat wij een aanval versturen als wij er dan voor kiezen om in dit geval wat meer kata's te doen (omdat dezevoor 8 tellen) mag dat natuurlijk. Ook zie ik op de foto maar...
  6. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Lieve mensen, Laten we met zijn alle vooral rustig blijven, er is geen nood om zo op elkaar te reageren(zowel vanuit onze stam, als mensen die los staan van deze kwestie). Dat er fouten zijn gemaakt is duidelijk en dat zie je ook niemand ontkennen. Wat ik wel merk is dat er lichte frustratie is...
  7. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste Angel of Destruction, Zoals eerder vermeld is dit zonder opzet gebeurt en waren wij ons hier ook niet van bewust. Fouten maken is menselijk. Wel gaan wij nu eerst in gesprek met Vicemi zelf om tot een oplossing te komen en te overleggen of hij zelf een compensatie wilt en op welke wijze...
  8. Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Beste Vicemi, Zoals te zien is op de foto gaat dit duidelijk om een fake aanval, of terwijl geen bewuste aanval om iets te slopen. Natuurlijk is het een fout van onze kant geweest dat wij zijn vergeten om het standaard doel aan te passen naar de muur. Er is dus geen enkele intentie geweest om...
  9. Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

    Ik doe ook mee, naam : Lord Wouzlan
Bovenaan