Recente inhoud door lord-toms

1. lord-toms

Golden Awards

Ja jammer dat die discord weg is, had je kunnen lezen dat ik het in ieder geval niet was. Ik speel al bijna een week niet, dus lijkt me zeer sterk dat ik zoiets beweerd zou hebben. Laten het hier maar bij, klopt in ieder geval geen zak van.
  2. lord-toms

Golden Awards

Wat, ik heb me letterlijk nooit bezig gehouden met lijnen en dorpen, iets waar ik ook letterlijk 0 waarde aan hecht. Lauter onwaarheden, maargoed, denk dat je dan iemand anders voor je hebt of zo. Ik was het in ieder geval niet van Noire.
  3. lord-toms

Spotprenten

Spotprentje erbij kan geen kwaad toch :tongue:
  4. lord-toms

Golden Awards

Ja, maar ik weet niet of er een reden is geweest dat daar nog niemand ligt. Ik constateerde alleen dat er ruimte ligt en ik het raar vond dat daar bijv nog geen safe was voor bijv een beertje. Ik wil het hier graag bij laten, ik heb dit op moment van typen geen enkel moment slecht bedoelt naar...
  5. lord-toms

Golden Awards

Ik vind het vrij jammer dat dit mij nu zo verweten wordt, terwijl ik juist nooit bezig was met ''roddelen'' of überhaupt al kijken naar andere accounts. Als jij of eender wie van REOL en Deceiver zich hiermee niet comfortabel voelt, mijn excuses, op geen enkele manier heb ik getracht slecht te...
  6. lord-toms

Golden Awards

Leuke screens, ik geef aan dat die safe intussen beter gebruikt kon worden? In welk opzicht is dat negatief naar Reol of Deceiver dan? Ik speel niet op de man, ik praat niet over accounts, ik praat puur over het feit dat die RIM intussen beter gebruikt had kunnen worden. Lijkt me puur...
  7. lord-toms

Golden Awards

Lol sorry? Ik ben mee gegaan naar de nieuwe discord ja, maar heb op geen enkele manier iets negatiefs over Elko of wie dan ook van Deceiver of REOL gezegd (of de accounts in general). Beetje raar dat jij dit nu over mij zegt? Heb net alle berichten terug gekeken om te kijken of ik er echt niks...
  8. lord-toms

Top/Flopspelers

Lord-Toms zal nummer 1 eindigen, Firefox.. top 10.
  9. lord-toms

Golden Awards

Ik heb het ook gehoord idd, ik citeer: ''Die combino bakt er echt helemaal niks van, won met m'n ogen dicht''. Hoe zit het nou?
  10. lord-toms

Golden Awards

Die voelt niks meer na de beurt die ze van men heeft gehad, kan ik verzekeren.
  11. lord-toms

Golden Awards

Nee, maar doe je het wel ben je geen winnaar volgens Melvin :biggrin:
  12. lord-toms

Spotprenten

Welkom Björn, part of the premade, now you’re here. In t vervolg wel het verschil tussen een NOORD spawn en en ZUID spawn uitzoeken, dit was wel heel omslachtig allemaal.
  13. lord-toms

Spotprenten

Te goed
  14. lord-toms

Spotprenten

Goeie Steven, je bent alleen vergeten mijn hoofd op t voorste manneke te plakken.
  15. lord-toms

Golden Awards

Overigens denk ik, dat in het echte leven, Jonathan wel een 1vs1 zou winnen van Melvin.