De nieuwste activiteit van lord-toms

• lord-toms
    lord-toms reageerde op het bericht van REOL in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Was lukas die aasde
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op topic Golden Awards.
    Ja jammer dat die discord weg is, had je kunnen lezen dat ik het in ieder geval niet was. Ik speel al bijna een week niet, dus lijkt me...
  • lord-toms
    Wat, ik heb me letterlijk nooit bezig gehouden met lijnen en dorpen, iets waar ik ook letterlijk 0 waarde aan hecht. Lauter onwaarheden...
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op topic Spotprenten.
    Spotprentje erbij kan geen kwaad toch :tongue:
    • 4unsrj.jpg
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op het bericht van Chameleon in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • lord-toms
    Ja, maar ik weet niet of er een reden is geweest dat daar nog niemand ligt. Ik constateerde alleen dat er ruimte ligt en ik het raar...
  • lord-toms
    Ik vind het vrij jammer dat dit mij nu zo verweten wordt, terwijl ik juist nooit bezig was met ''roddelen'' of überhaupt al kijken naar...
  • lord-toms
    Leuke screens, ik geef aan dat die safe intussen beter gebruikt kon worden? In welk opzicht is dat negatief naar Reol of Deceiver dan...
  • lord-toms
    Lol sorry? Ik ben mee gegaan naar de nieuwe discord ja, maar heb op geen enkele manier iets negatiefs over Elko of wie dan ook van...
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op het bericht van Sseg in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Ja mee eens, je kan het beter dan iemand persoonlijk zeggen ipv dit open trashtalk op elkaar op het AF of wat achterbaks in andere...
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op topic Top/Flopspelers.
    Lord-Toms zal nummer 1 eindigen, Firefox.. top 10.
  • lord-toms
    Ik heb het ook gehoord idd, ik citeer: ''Die combino bakt er echt helemaal niks van, won met m'n ogen dicht''. Hoe zit het nou?
  • lord-toms
    lord-toms reageerde op het bericht van Rob. in het topic Golden Awards met Leuk Leuk.
    Ik wou zeggen ben jij haar grootste hobby niet maar dat kan natuurlijk niet dit is een lengtemopje trouwens jongens graag lachen?
  • lord-toms
    Die voelt niks meer na de beurt die ze van men heeft gehad, kan ik verzekeren.
  • lord-toms
    Nee, maar doe je het wel ben je geen winnaar volgens Melvin :biggrin: