Recente inhoud door lodeeeee

  1. Poging tot .nl speedteam?

    yo, wil je teamen? Als jij je clear gebruikt op alles wat ik zeg dan win ik de ronde, maar dan heb je wel meegeholpen!
  2. Speedronde #4900 - Special ronde

    Zijn er nog vooraf besliste stamleiders? of is het puur random en hoeveel stammen zijn er?
  3. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    achja, kga wss toch nog maar 1, maximaal 2 ronde spelen. Want bash ronde tegen teams van 3 ga ik niet eens proberen en uitgebouwd dorp verlies ik ook. Dus wss alleen nog de startronde en misschien de suprise(KERK EN GELOOF ZOALS ELKE SUPRISE RONDE) die ik ga proberen. Dus dan val ik sws buiten...
  4. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    nee de aanvallen waren een goede play natuurlijk, maar het is BS dat een dorp overgenomen kan worden terwijl de tijd om moet zijn Ik was met een 3e plaats meer dan tevreden hoor
  5. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Ey wtf, waarom sluiten wereld niet om 22:00? De wereld zelf was al begonnen om 18:59:45 dus 3 uur tijd was al verstreken Krijg een edel binnen om 22:00:06 dus ik denk, die hoef ik niet te snipen, want de werelden sluiten toch op tijd. Maar niks is minder waar. Jammer, als we werelden niet eens...
  6. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Dit SK is teamen al verplicht, want team je niet dan wordt je gepakt door de andere teams. Maar het is wel irritant dat teamers oneindig random kunnen spawnen en daardoor altijd dicht bij elkaar zitten en daardoor heb je 0.0% kans tegen ze
  7. Speedronde #4835 - Mods vs community speedronde

    hoeveel vs hoeveel word het eigenlijk? en idk of het mogelijk is maar misschien ridder inschakelen voor mod team en niet voor de andere, dan is snipen en ondersteuning sturen nog wat moeilijker. Ben bang dat het anders na een uurje wel al lastig wordt voor de mods :p
  8. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Wanneer een speeddiscussie kampioenschap? Wie het meeste over de speed kan discusdieren wint
  9. Discussietopic Speedkampioenschap 2020

    Als ik niet moet werken doe ik misschien wel een paar rondes mee, want er zijn natuurlijk ook mensen nodig die laatste worden
  10. Speedronde #4797 - Scholierenronde

    Ik verwacht dat izan ondertussen wel iedereen al een bericht heeft gestuurd met : Hé teamen? Dat is namelijk wel zijn specialiteit
  11. Speedronde #4797 - Scholierenronde

    ben benieuwd wie er gaat winnen zeg
Bovenaan