Recente inhoud door ll0ll king

  1. ll0ll king

    [Inschrijftopic] WvW #320 wie leid, zal lijden?

    1. DenDuvel 2. DenDash 3. DenTime 4. DenILT 5. DenCombino 6. DenZwarten 7. DenMOH 8. Bappos 9. pr0blieeb 10. KS 11. DenMaterlotti 12. miketijger 13. Candiu
  2. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Heb nu overigens Nonkel en Dash voor jullie gevangen, die ook voor elkaar opkomen. Stemmen mogen op beide. Ik verwacht een huldiging aan het einde van het potje. Mvg, Wolvenjager
  3. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Rustig aan daar klein jochie. Ik heb Nonkel gewoon terug aangevallen, maar dat negeer je bewust. Ik heb ook al Killing en Combino aan te tand gevoeld en Tigor aangesproken. Wat heb jij precies gedaan? Oh ja, meelopen met andere mensen en ergens een half zinnetje plaatsen en doen alsof het een...
  4. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Natuurlijk hou ik een discussie op het moment dat iemand mij ten onrechte beschuldigd. Heb je liever dat spelers zich niet verdedigen en makkelijk laten lynchen? De directe counter, heerlijk dit.
  5. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    1. Mike is te inactief om te oordelen. Op het moment dat hij post heeft het geen inhoud. 2. Simeco speelt wat afzijdig, maar ik verwacht dat hij gewoon een belangrijke rol heeft als goedje. 3. Dash speelt erg verdacht. Post veel, maar eigenlijk heel weinig bijdrage. Praat om te praten. Loopt...
  6. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Nonkel haalt elke keer hetzelfde aan terwijl het bij de 1ste post al werd ontkracht en vertoond zeer interessant tunnelvisie gedrag. Dat vind jij verder kijken dan zijn neus lang is? Interessante verdediging op hem.
  7. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Wat is dan het punt van het aankaarten dat hij altijd zo als slechtje speelt, als je toch denkt dat het komt omdat hij weinig tijd heeft op dit moment? Dat is ook een manier van indekken. Stel hij blijkt wolf, dan kan jij nu aankaarten van "zie, hij speelt zo als slechtje!". Ik snap niet waarom...
  8. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Waarom zou je aankaarten dat iemand altijd zo als slechtje speelt. En dan die speler indekken? Is het logisch om spelers te verdedigen nadat jijzelf aankaart dat ze als slechtje spelen?
  9. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Als je dan toch dat deel van zijn post quote. Vind je het niet interessant hoe Killing Mike in dezelfde zin zowel verdacht maakt en verdedigt?
  10. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Dag 1 is vrijwel altijd een sportieve lunch. Dus een nieuwe/trollende/inactieve speler. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Als de sportiviteit eenmaal is verdwenen worden de lunches interessanter om naar te kijken.
  11. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    De posts die jij aanhaalt zijn van na de deadline dag 1 en dus dag 2. Dus niet aan gelogen. Jij maakt het punt dat ik op een inactiefje stem terwijl ik actief meelees. Maar dan citeer je posts die niks met dag 1 te maken hebben. Hoe vaak hebben je ouders je op je achterhoofd laten vallen als...
  12. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    1. De posts die je aankaart als "actief aan het meelezen" zijn van dag 2, niet dag 1. Dit is de zoveelste keer dat je dingen uit context haalt om een punt te proberen te forceren. Iedereen en hun schoonmoeder weet dat ik dag 1 niet actief zou zijn omdat ik naar een pup ging kijken. 2. Vorig...
  13. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    laat ik even meegaan in jouw rijke fantasie. je plaatst een lynchstem op een inactiefje en probeert mensen mee te laten stemmen op dit inactiefje, met als reden zijn stem op een inactiefje is verdacht, want vorig potje was hij wolf en viel hij ook inactiefjes aan. daags nadien word je daarop...
  14. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Er is niks wispelturig aan. Ik moet echter steeds meer uitleggen omdat jij opeens incapabel bent zelf te denken. Maar dat is geen probleem! Ik leg het graag voor je uit. En iedere andere lezer. Wie weet is het een strategie die je zelf een keer kan toepassen. Het heeft tenslotte jou met succes...
  15. ll0ll king

    [Speeltopic] WvW #319. Red Riding Hood

    Omdat een reactie uitlokken niet gebeurd als jij al aangeeft “oh ja dit is een sluipschutter stem, neem dit niet serieus”. Want dan nemen mensen het niet serieus. Maar als je gewoon doet alsof het een stem is, dan krijg je reactie van degene op wie je stemt, en slechtjes die een makkelijk...
Bovenaan