Recente inhoud door .Little Red Riding Hood

  1. .Little Red Riding Hood

    Stelling van de dag

    Feit is wel dat als jij dit spel graag speelt, maar ook gewoon een fulltime baan, vrouw/vriendin en (wie weet) ook kinderen hebt zou een reductie in het aantal co's er mogelijkerwijs voor zorgen dat je ook niet meer kan meedraaien. Je hebt dan immers gewoon minder tijd voor dit spel. Meerdere...
  2. .Little Red Riding Hood

    Stelling van de dag

    Welke tactieken verliezen we doordat er met co's wordt gespeeld?
  3. .Little Red Riding Hood

    Hoeveel CO's / Farmslets heb jij?

    Elk uur een speler? Dan ben je er bijna
  4. .Little Red Riding Hood

    tribalwars het nieuwe grepo

    Wat is dit voor onzinnige toevoeging? Voegt niks toe aan de zaak. Maakt je optiek in deze kwestie wel duidelijk, terwijl het je als moderator zou sieren objectiever tegenover de kwestie te staan..
  5. .Little Red Riding Hood

    Top/Flopspelers

    Fair enough.
  6. .Little Red Riding Hood

    Top/Flopspelers

    Wie verdient hem dan het meest volgens jou ben ik benieuwd naar?
  7. .Little Red Riding Hood

    Het grote complimententopic

    Dacht je dat ook toen je de stab van EMM verdedigde en nog steeds niet van je punt geweken bent erover? Sorry Melvin, als het je bedoeling hiermee te interpreteren dat je zo erg met idealen speelde deze wereld moet ik wel even lachen. Als ik dit gemisinterpreteerd hebt mijn excuses. Misschien...
  8. .Little Red Riding Hood

    Golden Awards

    Bijzonder:)
  9. .Little Red Riding Hood

    Golden Awards

    Ik ben dan wel erg benieuwd waarom @Dream Team. dit dan aankaart volgens jou. Is het puur liegen om zijn punt te onderbouwen?
  10. .Little Red Riding Hood

    Golden Awards

    Dat je dit maar weet:cool: Dankjewel plaai:engel:
  11. .Little Red Riding Hood

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Ik kan me op heel veel punten absoluut wel vinden, alleen wilde hierop wel even inhaken: Aan Salt: hebben jullie nu het plezier uit deze wereld kunnen halen wat jullie verwacht hadden? Een hele wereld nagenoeg enkel internen om daarna 3 massas te gooien en dat was het weer. Uiteraard, jullie...
  12. .Little Red Riding Hood

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Mooi topic! M'n complimenten ;)
  13. .Little Red Riding Hood

    Top/Flopstammen

    Jammer ;(
  14. .Little Red Riding Hood

    Top/Flopstammen

    Dus in het kort. De speler was geen mb, zoals Calamity heeft aangetoond. Zo kan je dus nieuwe bevindingen doen over de kwestie. Om even in de Tyrant bril te blijven redeneren, houd ik de mblijst aan als leidraad. De mblijst die eigenlijk als enige nog een soort van goede ondergrond had in deze...
  15. .Little Red Riding Hood

    Top/Flopstammen

    Zoals je hierboven kan lezen heeft Joachim zelf tientallen posts laten zien met tegenstrijdigheden van jullie kamp over deze kwestie? Dit is er even 1 snel bijgepakt. Deze is perfect toepasbaar in deze situatie. Speler is, aangetoond in de post van Cala, geen mb, dus is het illegaal.
Bovenaan