1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

.Little Red Riding Hood's Recente Activiteit

1. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Is het nou een Rembrandt of niet?

20. mrt 2019 om 22:48
  2. .Little Red Riding Hood vond .RidingMyDirtyPony's post leuk in het topic Top & Flop stammen.

Achjah wat jij wil, als de wereld zo heilig was als jij, zou de wereld er fantastisch uitzien.

19. mrt 2019 om 23:55
  3. .Little Red Riding Hood vond charlezz's post leuk in het topic Het grote spot prenten topic.

Is volgens mij een Qua dingetje. Alles om de wereldwinst maar zo makkelijk mogelijk te maken i gues [IMG]

18. mrt 2019 om 19:25
  4. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Ik durf te beweren dat Modus geen haar beter is op morele schaal dan Qua. Dat geldt voor de hele top 4 stammen op deze wereld. Maar ik...

17. mrt 2019 om 20:59
  5. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Je noemt mijn uitspraak niet inhoudelijk terwijl je het weerlegt met een niet inhoudelijk argument. Makkelijk om te zeggen dat wij al op...

17. mrt 2019 om 20:39
  6. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

"want dan moet je inhoudelijk antwoorden en dat is moeilijk" Dit bedoel ik dus. Wat een opmerking... Haatdragend, uitlokkend en niet...

17. mrt 2019 om 19:59
  7. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Ik kan niet begrijpen dat je dat zelf geloofd. Dat je hierin je tevreden krijgt kan ik ook echt niet bij. Ik zit waarschijnlijk op een...

17. mrt 2019 om 18:15
  8. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Je kan me veel vertellen, maar meningen delen op deze manier op het AF is niet helemaal de bedoeling geweest van TW. Harde...

17. mrt 2019 om 17:42
  9. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Je snapt me duidelijk dus niet. Ik beweer niet dat je fout zit, ik beweer alleen dat je je er niet mee moet bemoeien. Jou gaat het niks...

17. mrt 2019 om 17:22
  10. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Dat er een AF bestaat verziekt dit spelletje alleen maar. Valse beschuldigingen, meningen die niet rusten op goed geformuleerde...

17. mrt 2019 om 17:09
  11. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Top & Flop stammen.

Waarom dit nou weer.. Als je er problemen mee heb mag je me pmen, tenminste, alleen als je in Noobs zit. Alleen al de spelers die ik...

17. mrt 2019 om 16:45
  12. .Little Red Riding Hood vond Chocobo's post leuk in het topic Het grote spot prenten topic.

Is dat een probleem dan? I need my daily portion.

16. mrt 2019 om 16:11
  13. .Little Red Riding Hood reageerde op het topic Het grote spot prenten topic.

Wat zit jij om kwart voor 12 snachts lekkere wijven te zoeken op het internet hmm?

16. mrt 2019 om 13:51
  14. .Little Red Riding Hood vond Chocobo's post leuk in het topic Het grote spot prenten topic.

Na wat research, de naam van de chick: Ashley Ganns.

16. mrt 2019 om 13:51