Recente inhoud door Lionceau

  1. Lionceau

    Spotprenten

    Commentaar op CHINA toen der tijd maar zelf nog een echte runner zijn, noob:biggrin:
  2. Lionceau

    Massa Maai No offence

    Wat een nietsnutten die Maai spelers, kunnen niets alleen. Over alles zeiken maar zelf 10 keer erger zijn.
  3. Lionceau

    Stelling van de dag

    Normen en waarden omdat je een kerstenveloppe van de oma krijgt? Wat een bullshit brabbel jij toch allemaal, moest ik een familielid uitschelden had je een punt nu draai je weer volop door zoals in al je posts. Laat die fles nou toch eens met rust man.
  4. Lionceau

    Stelling van de dag

    Plots de moraalridder proberen te spelen, dit komt niet echt geloofwaardig over uit jouw mond, noobje
  5. Lionceau

    Stelling van de dag

    Lekker huilen die noobs van Maai, daar gaat hun geld & wereldwinst:biggrin:
  6. Lionceau

    Spotprenten

    Dit moet veruit de slechtste zijn die ik ooit heb gezien
  7. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Clown #2 is ook weer van de partij
  8. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Hahahaha precies die :D
  9. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Moraal was gewoon 100 hoor :p Als je op een mooie manier wint mag je er zeker leuk mee doen, dit was alles behalve dat, maar ja als 20 mensen hetzelfde zeggen is dat meteen de waarheid zeker ;) zoals ik al zei hierdoor zal ik komende nachten zeker slecht slapen :tongue:
  10. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Er is 200k off gesloopt dus genoeg gedefft en gesniped, als je daarna geen tijd meer hebt run je niet hoor ;) Het enige hier is is dat deze premadenoobs te hypocriet zijn om dat toe te geven nu ze me eindelijk hebben ‘verslagen’, prachtige prestatie. Ik zit er echt mee en kan hier niet door slapen
  11. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Dat je al zegt dat ik wat met de « stab » op deze 2 spelers te maken heb, hiermee sla je de bal volledig mis. Waarom zou ik deff les moeten nemen als ik 90% niet gedeft heb?:biggrin::confused2:
  12. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Weggespeeld nog wel? Maai. 15mill vs CHINA 1.5mill 10 keer zo groot en alsnog met 4 spelers (exclusief mb’s & troependumps van externe spelers) een speler van 300k aanvallen, wat een prestatie. Was het 1v1 mocht je het woord wegspelen gebruiken, nu is het de zoveelste zielige vertoning van de...
  13. Lionceau

    Oorlogstopic Maai vs China

    Wie moet jij voorstellen?
  14. Lionceau

    Top/flopstammen

    Denk dat het enige wat hard aankomt de stompjes in jullie broek zijn wanneer jullie premadenoobs elkaar indekken op het AF
  15. Lionceau

    Top/flopstammen

    Noob
Bovenaan