Recente inhoud door Lil Pump

  1. Lil Pump

    Top & Flopstammen

    Vooral niet stoppen jongens dan is er toch iets te lezen hier
  2. Lil Pump

    Top & Flopspelers

    wat bedoel je met een pp-stam?
  3. Lil Pump

    Praathoek

    proficiat
  4. Lil Pump

    Praathoek

    Wat is er met Emperror penguin. gebeurd? Nr 1 geplunderd al een kleine week en niemand geraakt erover. Hij is zijn dorp kwijtgespeeld maar je kan precies nergens zien door wie.
  5. Lil Pump

    Praathoek

    dan worden plaatjes gwn een nieuw medium om " legaal" pp door te geven via een omweg, kan bvb een vriend van me mijn blauwe afbeelding overkopen voor 1000pp.
  6. Lil Pump

    Top & Flopspelers

    wel 30% verhoogde gs he!!!
  7. Lil Pump

    Praathoek

    degene die ze kopen krijgen nu minder gs/pp die ze spenderen, dus halen een minder grote voorsprong per pp, anders sparen ze ze allemaal op voor wanneer er toch plots op de markt komt of redeneer ik fout?
  8. Lil Pump

    Contest

    heb ook zo'n kippen, ze doen de moeite niet meer en worden maar dikker en dikker:(
  9. Lil Pump

    Einde w63

    Ik ben het quasi volledig met je eens dragonite. Ik vind het alleen spijtig dat zovelen in bellum voor deze makkelijke oplossing gaan en dat zegt mij en veel andere forumlezers heel veel over de spelers op die accounts. Perfection het is idd spijtig dat er een aantal van bellum het idee geven...
  10. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    als je niet wil winnen noch de strijd aangaan(kata of niet) waarom speel je dan niet als DU.
  11. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    zonder je af broer xd laat zien wat je kunt, er zullen er nog wel zijn in bellum die niet op deze manier willen winnen:')
  12. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    oke een heel beknopt antwoord ,spijtig.. Ik lees constant dat kakaka kata afspraken wil maken wat is het probleem dan, dat ze vroeger kata afspraken met een andere stam genegeerd hebben? Dat ze vroeger katas hebben gebruikt?
  13. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    Wel spijtig dat het volledige af vol staat met uitspraken van we zullen nog wel iets laten zien of er komen nog wel mooie acties van ons. Niemand van bellum heeft naar mijn mening iets laten zien deze wereld buiten het edelen van rimspelers en mb's. Het zogezegd opzoeken, maken van het front...
  14. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    Ben enorm blij dat je een eerlijk antwoord geeft en jullie zullen zeker mooie aanvallen in elkaar kunnen steken. Ik hoop dat je de reden van men bericht wel begrijpt aangezien een ex-stamgenoot nogal hard werd aangepakt. Ik vond het gwn een raar bericht aangezien het of een leugen(wat het dus...
  15. Lil Pump

    Situatie Reor/Katagebruik

    No offense he maar ik betwijfel dat hij dit wilt zeggen. Iemand wegedelen is geen 4 dorpen winst maken. Zelfs als hij dit bedoelt zou het enorm raar zijn om als antwoord op dit topic af te komen met iets van 2 maanden geleden toen de accounts in de 100 000 zaten en niet in de miljoenen en...
Bovenaan