Recente inhoud door Like Impossible

  1. Like Impossible

    Top/Flopstammen

    ^Dit dus. Die BG tussen Shock en BBQ heeft voorlopig naar een 2 vs 2 strijd geleid. Volgens mij ook niet erg slim om een stam in de core als BG te nemen, die houden het meestal niet lang vol (no offense naar BBQ toe). En Venari met of zonder vv van EWS moet niet worden onderschat. De tijd zal...
  2. Like Impossible

    Top/Flopstammen

    Venari blijft top!
  3. Like Impossible

    Spotprenten

    Zelfs vanbuiten de hoofdstam nog. Venari gewoon top!
  4. Like Impossible

    Golden Awards

    Als jullie ooit een Venari festival bouwen, koop ik gegarandeerd tickets! Ik kijk uit naar DJ Sjon en zijn team :cool:
  5. Like Impossible

    Spotprenten

  6. Like Impossible

    Spotprenten

    Stop eens met dat nacht CF'en en strijd overdag :p
  7. Like Impossible

    What The Duck in memoriam

    Gecondoleerd aan heel Salt! Tevens heel veel sterkte aan de medespelers van What the Duck en alle nabestaanden. Patrick heb ik een beetje via W72 MoTr! leren kennen. Een zeer aangename man kan ik hierbij zeggen. Doet me veel pijn dit te lezen... Mvg, ex-Live The Madness (PAMA)
  8. Like Impossible

    Golden Awards

    Wie denk je? De Kerstman uit PAMA :p
  9. Like Impossible

    Golden Awards

    Oppassen jij of anders schrap ik jullie kerstgeschenk uit de lijst he ;)
  10. Like Impossible

    Einde vd wereld awards

    Fresh! zou zijn lijstjes ook kunnen posten zodat er wat evenwicht is :p
  11. Like Impossible

    De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Eric, omdat we het toch over W66 hebben, rimspelers ompraten kon je ook goed
  12. Like Impossible

    Exact. de wannabe van W72.

    Ik heb meer dan een jaar in de rimstam LoA op W66 gespeeld :p
  13. Like Impossible

    Exact. de wannabe van W72.

    Inspector Jannes :cool:
  14. Like Impossible

    Discussie Updates discussietopic

    Dit is niet te doen. Beter geven jullie ons 3 opties om aan te vinken: Deze, de vorige en de klassieke kaartweergave. Dan is iedereen tevreden lijkt me :)
  15. Like Impossible

    Einde Wereld Awards

    Bij deze wil ik Chess nogmaals hartelijk feliciteren voor hun overwinning! BG of niet, we hadden in ieder geval een gemeenschappelijke vijand. Jullie verdienen het! Ondanks de grote Roy show heb ik van deze wereld genoten. Niemand van LoA had gedacht om nog zo lang op deze wereld te blijven...
Bovenaan