Recente inhoud door Lex Talionis

  1. Lex Talionis

    Top & flop spelers

    Wel mooi dat als je ruim anderhalf jaar hier niet meer bent geweest dat je dan nog steeds precies dezelfde namen op het forum tegenkomt. Ekte diehards :ram:.
  2. Lex Talionis

    Top/flop stam(men)

    Heeft inderdaad met de wereldinstellingen te maken. Het verschil tussen een noob en een goede speler komt eerder aan het licht op een classic (met moeilijkere instellingen) dan op een normale wereld (met makkelijke instellingen). Niet alleen boerlimiet en pakketjes, maar ook het stamledenlimiet...
  3. Lex Talionis

    Top/flop stam(men)

    Voor zover ik weet is dit onwaar voor vrijwel alle classics.
  4. Lex Talionis

    Praathoek #Classic15

    7 november een topic gestart, 19 november heeft het topic 24 pagina's. Is TW er op vooruit gegaan sinds ik weg ben ofzo? :p
  5. Lex Talionis

    Top/Flop stammen

    Je bent toch niet nu deze wereld ook al begonnen met spelen he? :tongue:
  6. Lex Talionis

    Classic #14 instellingen suggesties mogen hier

    Heb zo vaak een wekker gezet voor TW :p
  7. Lex Talionis

    Einde classic-awards;

    King Ringo ja, wat een baas. :biggrin::rolleyes2:
  8. Lex Talionis

    Einde classic-awards;

    Dust liep percentueel gezien te ver achter. Ieder dorp dat jullie zouden pakken van Church was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor IB. Ieder dorp dat jullie eventueel zouden pakken van IB was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor Church.
  9. Lex Talionis

    Einde classic-awards;

    Hehe, mooie tijden waren dat.
  10. Lex Talionis

    Einde van de Wereld Awards W47

    Gefeliciteerd Fire
  11. Lex Talionis

    Goldenawards

    Van tim010 weet je dat het qua mentaliteit wel goed zit. Je kunt je er geen buil aan vallen als je hem in je stam opneemt.
  12. Lex Talionis

    Goldenawards

    fine, a loner.
  13. Lex Talionis

    Einde Wereld Awards

    Is deze wereld nu al weer over joh? :D Gefeliciteerd dan vast Karma.
  14. Lex Talionis

    Top/flopstammen

    Nah, dat was erg lastig geworden. Ik herinner me dat IB ver voor lag maar dat jullie IB niet wilden aanvallen uit angst voor Church. Als die bans er niet waren en het was in dezelfde trend doorgegaan, dan has IB misschien wel gewonnen. Dus Church aanvallen speelde IB in de kaart, terwijl IB...
  15. Lex Talionis

    Top/flopstammen

    IB was wel echt een zootje, alleen bij Bami zag je nog wel eens wat degelijke dingen inderdaad, maar mede dankzij die ban was dat al gauw over. Fluffy werd gebanned, The Fault defde 1 keer maar bij de 2e massa was het al gauw gedaan. Royboyz was niks. Jérome was dramatisch. Verder weet ik niet...
Bovenaan