Recente inhoud door Levitating Rhino

  1. Levitating Rhino

    Op wie gaan we met de hele wereld katas gooien wegens pp abuse

    12 jaar en toch nog een bb als eerste dorp edelen. Verstand komt dan toch niet met de jaren precies...
  2. Levitating Rhino

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Als je een beetje logisch nadenkt, kan je vermoeden dat ik de accounteigenaar ben. En als je al niet meer weet wie dat is, dan bevestig je mijn punt des te meer over mafketel en snake hun daden weet ik onvoldoende, dus daar ga ik me ook niet over uitspreken
  3. Levitating Rhino

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    nee, omdat je met volledige info van ons account naar het aangrenzende Fix-account ging zonder enige waarschuwing aan je co's en ik ben niet salty, heb persoonlijk w74 al niet meer gespeeld sinds augustus (nog voor jij je co's gestabbed had), toen heb ik het aan mijn (goeie) co's overgelaten...
  4. Levitating Rhino

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Jij bent ook een stabber
  5. Levitating Rhino

    Top of -Flopspelers

    als we die hadden willen internen, zouden we dat al lang aangeboden hebben. Wat er na de oorlog nog gebeurt, valt nog te bezien natuurlijk ;)
  6. Levitating Rhino

    Top of -Flopspelers

    jup, team Demon is zeker niet te onderschatten
  7. Levitating Rhino

    Problemen in F!x.?!?

    Laat dat even zo aub, ik heb geen nood aan nog een onnodig drama-topic op dit forum
  8. Levitating Rhino

    Golden Awards

    Beste speler: het team van @Arithmetic Beste stam: Planet. Beetje promo af en toe moet kunnen he ;) maar ik denk dat er nog wel enkele stammen hier geplaatst zouden kunnen worden De beste stam speler: @One Last Time. Je kan er niet om heen dat hij eerst staat bij ODS Het grootste ego: @Coffea...
  9. Levitating Rhino

    Spotprenten

    onze Filip is tenminste ne goeie xoxo
  10. Levitating Rhino

    Spotprenten

  11. Levitating Rhino

    Top/Flop stammen

    ik geef je 10pp als je het wel zegt ;)
  12. Levitating Rhino

    Spotprenten

  13. Levitating Rhino

    Spotprenten

Bovenaan