Recente inhoud door Leaving Behind

  1. Leaving Behind

    sPoTpReNtEn

    Wat een hypocriete handtekening dan eigenlijk
  2. Leaving Behind

    Rate the player

    Je hebt helemaal gelijk wat betreft het duel om de rover. Of het gebrek daaraan dan, de afgelopen week. Om daar vervolgens de startmethode als oorzaak aan te koppelen is echter natuurlijk volstrekt een long shot. Inmiddels hebben andere factoren véél meer invloed, zoals het al dan niet intact...
  3. Leaving Behind

    Rate the player

    Goed punt Mohniels1 een 4.5 maar dat kan nog een voldoende worden als je de bonusvraag goed hebt: Alles wel en kits?
  4. Leaving Behind

    Rate the player

    Alles wel en kits?
  5. Leaving Behind

    Golden Awards - W97

    Dat is idd win win, maar ik weet niet of ik je het gun. Toch maar de pen beklimmen dan.
  6. Leaving Behind

    Rate the player

    Jo Sem
  7. Leaving Behind

    Rate the player

    Nou nou, je hebt de mannen van Celtic niet gespaard
  8. Leaving Behind

    Golden Awards - W97

    Maak jij er eens een als outsider
  9. Leaving Behind

    Golden Awards - W97

    Sorry zal hem voortaan iets voor twaalven posten. Nee mogelijk heb je gelijk. Maar dat gaan we zien. Jij bent van de topiques en contests, juich het toe!
  10. Leaving Behind

    Golden Awards - W97

    Tijd voor nog meer leven in de brouwerij. Denk eraan dat een veer dient om iemand te martelen, niet om een kinky habbo-relatie te starten. Iemand nog leuke suggesties voor een categorie? Dan zal ik hem toevoegen in de beginpost.
  11. Leaving Behind

    Stelling van de dag

    Ik ben zo'n 30/40 werelden lang gestopt geweest. Ik weet dus niet wat er in die tijd gebeurd is. Martijn was toen wel enigszins omstreden omdat hij erg eigenzinnig is geweest altijd. Van een stab o.i.d. heb ik geen weet. Enfin, ik ben van mening dat deze community zich nogal krampachtig...
  12. Leaving Behind

    Spotprenten

    Je hebt helemaal gelijk in het geval dat duidelijk gedefinieerd zou zijn wat boosten inhoudt. Dat blijkt echter niet zo te zijn.
  13. Leaving Behind

    CbC boost EXPOSED??

    Je hoeft niet op het zwaard te vallen, wel nobel van je Iedereen snapt dat het Jalemus was
  14. Leaving Behind

    Stelling van de dag

    De dorpendichtheid op 96 is vele malen hoger. 14000 verspreid over hetzelfde oppervlak als w98, waar er nog geen 8000 zijn. Betekent dit dat er veel meer spelers zijn geweest op w96? Los daarvan heeft het alsnog wel invloed denk ik, omdat een aanzienlijk aandeel op w98 speelt voor de pp-farm...
Bovenaan