Recente inhoud door Sudowoodo

  1. Sudowoodo

    Top/flopspelers

    Griezel
  2. Sudowoodo

    Spotprenten

  3. Sudowoodo

    Golden Awards

    Graag gedaan.
  4. Sudowoodo

    Top/Flopstammen

    yo
  5. Sudowoodo

    Rose Crisisoverleg

    :)
  6. Sudowoodo

    Stelling van de dag

    Wat bedoel je? Alles wat ik zeg is een waar gebeurd verhaal.
  7. Sudowoodo

    Stelling van de dag

    Precies wat er in de stelling staat, min het verlaten van de stam, dat komt nog.
  8. Sudowoodo

    Stelling van de dag

    Laat ik de stelling anders formuleren. "Na net te doen alsof er een fusie plaats gaat vinden tussen Rose en AT maar eigenlijk gewoon gesoliciteerd te hebben verlaat je je stam en geef je de stamgenoten die overblijven een ultimatum van; of intern of edelen tot 5 dorpjes en dan kan je MB gaan...
  9. Sudowoodo

    Stelling van de dag

    Stelling 1: Zodra er 3 accounts van AT zonder overleg met de stam de overstap gaan maken naar Rose kan dit als een flinke stab overkomen jegens de spelers die overblijven en die zich tevens altijd hebben ingezet voor de stam. Stelling 2: Rose heeft al kwantitatief gezien de overmacht deze...
  10. Sudowoodo

    Stelling van de dag

    Spelers blokkeren is voor losers.
  11. Sudowoodo

    Spotprenten

    Door de reacties die jij geeft vind ik de spotprent redelijk geslaagd!
  12. Sudowoodo

    pp abuse topic

    @Haico lekker bezig in de rim zie ik. Wel passend bij dit topic!
  13. Sudowoodo

    Statement omtrent boosten op Tribal Wars.nl

    Lachwekkend besluit. Het feit dat boosters en kata-gebruikers als gelijk worden gezien is belachelijk.
  14. Sudowoodo

    Top/flop spelers

    Er verandert dus niks voor de meeste tw spelers.
  15. Sudowoodo

    Top/flop spelers

    Ik snap dat dit een enorme aderlating is voor de TW community maar ik zal helaas niet gaan starten. Er is lang overleg geweest en uiteindelijk besloten het niet te gaan doen. Mijn excuses aan de betrokken partijen. Groet
Bovenaan