Recente inhoud door Lazy Programmers

  1. Lazy Programmers

    Het trieste gezelschap, Rain.

    In je 1ste post zeg je dat het gaat om de speler "TWS-KMK", Hierop wordt ingegaan met een foto van de overnames van de speler met de naam "TWS-KMK" en nu reageer je dat het gaat over een andere stam? Waarom gaf je de opmerking over deze specifieke speler dan in de 1ste plaats als hij toch niet...
  2. Lazy Programmers

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Twijfelen is een groot woord, maar om de fair play hoog te houden klopt iets meer denk ik. En ALS jij dit indd geen fair play vond kreeg je dat dorp gewoon terug, was het niet van Carlo dan was het van mij. Hoewel Carlo reeds zelf aan mij had aangegeven dat hij daar geen probleem van zou maken...
  3. Lazy Programmers

    Top / Flop Stammen

    Ironie is een manier om op bedekte, milde wijze de spot te drijven met iets of iemand, bijvoorbeeld door het tegenovergestelde te zeggen van wat men bedoelt, of door sterk te overdrijven. Wat had hij weer een gewéldige broek aan.
  4. Lazy Programmers

    Top / Flop Stammen

    De wereld lijkt als maar leuker te worden! Straks moeten we nog terug gaan loggen :oops:
  5. Lazy Programmers

    Discussie Updates discussietopic

    Er zijn genoeg dingen om aan te passen... Maar dan passen ze iets aan waar niemand commentaar over gaf. Niet dat het een verbetering is, wat een lelijke kaart seg :rolleyes: :(
  6. Lazy Programmers

    Golden Awards

    Oof right in ma heart... :oops:
  7. Lazy Programmers

    Praathoek

  8. Lazy Programmers

    Spotprenten

    Deze man ... :D
  9. Lazy Programmers

    Spotprenten

    :rolleyes: Lief blijven schat <3 Iedereen heeft moeilijke periodes in zijn leven...
  10. Lazy Programmers

    Spotprenten

    Wij zijn wel lief :mad:
  11. Lazy Programmers

    Spotprenten

    Ons maakt het niet uit hoor. Maar je moet niet zeggen dat het onze fout is haha. Spel men naam maar gewoon juist zo moeilijk is het niet ;)
  12. Lazy Programmers

    Spotprenten

    Ironisch... POTP heeft letterlijk uit range gebroken van mea vota tijdens diezelfde mass... Om toch met de vinger te wijzen. Final24 is diegene dat is begonnen met afbreken in de 1ste plaats.
  13. Lazy Programmers

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Dikke nek...
  14. Lazy Programmers

    Praathoek

    Wij vonden het even simpel hoor. Daarom dat we net zoals jij versteld stonden...
  15. Lazy Programmers

    Praathoek

    Seg seg, ik ben geen viespeuk !!!
Bovenaan