Recente inhoud door Lacking Sensibility

  1. Lacking Sensibility

    Golden Awards

    Om maar even back on topic te gaan :) Beste speler: QiD, hun ranglijst posities spreken voor zich en daarnaast staan deze mensen altijd klaar om os te sturen, om vragen te beantwoorden en vooral ook om mij op het goede pad te brengen. (sorry jens en stan) Beste stam: Venom De beste stam...
  2. Lacking Sensibility

    Golden Awards

    De boost van primi dorpen? die 9 dorpjes die nog in ons cluster lagen, welke we pakte nadat jullie m weggespeeld hadden in t noorden? Ik snap jullie soms echt niet.
  3. Lacking Sensibility

    Praattopic

    MBS hebben tot dusver de beste actie van de wereld uitgevoerd. Helaas houden wij ons wel aan de afspraken en hebben we niet mogen VV'e voor ze, in tegenstelling tot Cure
  4. Lacking Sensibility

    Top/Flop speler

    Het AF is na al die jaren nog niet verandert zie ik ...
  5. Lacking Sensibility

    "Einde van de wereld?"

    De mening van Par zoals momenteel in het interne forumtopic staat. is dat ZJ en Mugi er enorm fel tegen de actie van Ganja ingingen, inclusief scheldwoorden, kinderlijk gedrag. Toevallig buren van nozem. Daartegenover waren er sensei en schedel die t opnamen voor ganja, laten dat nou net buren...
  6. Lacking Sensibility

    "Einde van de wereld?"

    ik ken een oud-hollands gezegde: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. wat nozem deed bij de eerste countdown is wat wij deze keer gedaan hebben... wij accepteerde het toen... Daarbij lees ik nog steeds enkel de waardeloos onderbouwde posts van op hun teentjes...
  7. Lacking Sensibility

    "Einde van de wereld?"

    ik zou vooralsnog wel willen zien waar dit precies afgesproken is.... een take it to court zou ik zeggen, kijken wat een rechter vind van beschuldigingen zonder bewijs... tot die tijd staan jullie helemaal nergens in deze voorlopig nutteloze discussie. dat is niet een argument van ons, dat is...
  8. Lacking Sensibility

    "Einde van de wereld?"

    grabs popcorn
  9. Lacking Sensibility

    Einde wereld awards

    <3 <3 <3
  10. Lacking Sensibility

    Rank The Top 20

    hebben front met Noire, gaat nog leuk en interesant worden :D heb begrepen dat er wel egt goede spelers op Noire spelen, mr deze mensen gaan het zeker lastig krijgen :cool: good luck aan team Noire, come and get me ^^
  11. Lacking Sensibility

    Epic Rap Battles of w45

    en wat was de hardste burn? :p iemand moet nog de afkoeler krijgen:D
  12. Lacking Sensibility

    Top/flop Spelers

    all i hear is sassha dit sassha dat.... vind het ook neit raar als een hele stam op 1 lid van devo gaat terwijl ERROR alle def weggetrokken heeft ;) your welcome
  13. Lacking Sensibility

    Epic Rap Battles of w45

    damn gata los hier zeg! zieke raps! jullie hadden ent ff weekje eerder motte zijn;)
  14. Lacking Sensibility

    Top/Flop stammen

    leuk leesvoer!
  15. Lacking Sensibility

    Top/Flop stammen

    Alles wat deze afgelopen 3 paginas is gepost bevat 0 waarde voor het AF. Je zou hier een community moeten opbouwen ipv hem afbreken. Ik begin steeds meer te begrijpen wrm werelden nog mr uit 4 gevulde continenten bestaan!
Bovenaan