Recente inhoud door Laagland

  1. Laagland

    Topstammen

    Daarom heb ik er ook een aap achter gezet, ik dacht die Final herkent vast zijn soort genoten wel
  2. Laagland

    Golden Awards Casual10

    Ja en neen, eerder zwak leiderschap,makkelijk schreeuwen achteraf NEEN, want de huidige leiding weet dat ik gelijk heb, maar wat wel waar is dat, de twee grootste ruzie zoekers er nu uit zijn, deze twee zijn ook de reden dat ik mijn account heb gedelete
  3. Laagland

    Topstammen

    Ik hoor allerlei berichten over casual 10, :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  4. Laagland

    Topstammen

    Dat hebben we ook geregeld, alleen zit er wel eens een rotte appel tussen( de leiding is super geregeld bij Cop, maar dat komt omdat ik er zelf in zetel:biggrin::biggrin:)
  5. Laagland

    Topstammen

    Ja toen stonden we eerste in de wereld, als je veel PP wilt verdienen dan moet je eerst veel uitgeven, dat was nog met Dagobert Duck, eerste worden is niet zo moeilijk, maar blijven wel!
  6. Laagland

    Topstammen

    Actieve reactie meer zit er echt ff niet in :biggrin::biggrin:
  7. Laagland

    Topstammen

    Ja alleen de weg naar t PP scherm ;), vandaar dat ik hier 9de van de wereld sta:eek:
  8. Laagland

    Topstammen

    Moet je wel een (nood)VV hebben of krijgen, dat dus.
  9. Laagland

    Self Updating Maps Hezhi NLP10

    Hoezo Tjeerd, kijk je graag naar mijn rang?;):engel::biggrin:
  10. Laagland

    Topstammen

    Wij een inactieve stam, waar haal jij je info?He nee ik was vergeten dat je graag als een klein kind reageert
  11. Laagland

    Praathoek

    Wij komen morgen pas, normaal loggen we direct in voor de GS run, echter nu niet. Wat betreft, Dagobert Duck die zal nooit :oops:meer spelen, hij is voorlopig helemaal gestopt(hij is nu super mario), de rest van het team verschijnt wel en we hebben er een derde topper bij!:p
  12. Laagland

    Praathoek

    dat zijn geen vieze PP spenders, dat doet TW (kom zeg ik ben zelf ook een PP spender)
  13. Laagland

    Praathoek

    of 15 ;) maar idd ons resultaat dus ook het jouwe interdictum mag er zijn:biggrin: Overigens voornamelijk te danken aan mijn maatje in RL en mijn Co Super Mario!
  14. Laagland

    Praathoek

    Dat doen we niet:biggrin:, alleen op de eerste dag 14 gs voor 1 PP
  15. Laagland

    Praathoek

    Klopt inderdaad!;) Waarom belachelijk vertel?:oops:
Bovenaan