Recente inhoud door La Quica

  1. Praathoek

    Hahahha wat een grap… Eindelijk een pp loze wereld,, zie ik de stam dei ( + qq heb ik begrepen) Succes
  2. W95 instellingen

    Free win unique top
  3. W95 instellingen

    Positief jan positief
  4. Praattopic

    Debit is een kansloze booster Mvg
  5. Praattopic

    Word er nog serieus gestart dan? 93 zag ik aantal mooie accounts weer starten
  6. Praathoek

    Ik mag toch hopen de hele community tegen dit soort praktijken gaat zijn… R2W XXL Interne van oud stamgenoten 20+ mb’s voor account genaamd whale En dan nog de mb stammen.. Echt walgelijk hoe jullie dit spelen!! En wat zijn ze trots als ze straks een WW hebben bahh Mvg
  7. Praathoek

    Walgelijk zielig persoon die de Sukke(L)… Serieus wat een droeftoeter.. ben benieuwd hoe hij de wereld ziet over 3 maanden? @sukke
  8. Golden Awards

    Eens en het was zeker persoonlijk :P Ik ga maar weer eens slapen Mvggg
  9. Golden Awards

    Flame niet! Maar Jens,, ik ben gewoon oprecht benieuwd of je nou echt zo blij bent om zo een wereld te winnen? Zou het zelf allemaal niet zo bijzonder vinden, hele wereld tijd in gestopt en dan met 2 massa’s klaar! :P Mvggg Ps. No hard feelings hoor
  10. Golden Awards

    Je heb weer een ez win erbij, exact wat je wilt dus relax… Mvggg
  11. Golden Awards

    Kijk als je het over hoe 89 is gespeeld, is het zeker niet makkelijk geweest voor Venom.. bans.. mb’s en vv in elkaars rim.. Dus opzich knap dat jullie het uiteindelijk hebben gewonnen! Maar dat is niet helemaal het punt wat ik wil maken. Mijn punt is dat elke wereld de zelfde gasten allemaal...
  12. Golden Awards

    Waar heb jij gefloat over gelopen weekend?
  13. Golden Awards

    Ik speel nergens Mvg
  14. Golden Awards

    Jawel gewoon gaan split floaten en tegen elkaar
  15. Golden Awards

    Oké fair verhaal.. opzich ook top gespeeld van Venom! Maar ben je het niet met me eens dat de laatste werelden niet erg boeiend zijn? En zou het niet eens leuk zijn als jullie misschien eens tegen elkaar gaan spelen? Want je gaat toch niet ontkennen dat het veel mooier is om wat langere...
Bovenaan