Recente inhoud door kipje500

  1. Control Chaos!

    kerel wat loop je nou de hele tijd hier groot te doen:) doe iets nuttigs als jij het niet gelooft boeit me dat geen moer:) snotneus
  2. Control Chaos!

    ach die spelers kruipen allemaal in het kontje van wild:P Mensen geloven het niet prima dan maar niet:P toch is het echt waar. en hoop dat control lekker die katas pakt :)
  3. Control Chaos!

    Wild wint sowieso al... dus als nou de hele wereld net zoals deze kerel doet . gewoon wild helemaal katapulten. dan zijn hun er snel klaar mee. dus voor de grote spelers die niet in wild zitten . voldoe je tijd niet maak met de stammen afspraken en maak ze plat. zo kunnen jullie nog de wereld...
  4. Control Chaos!

    <3
  5. Control Chaos!

    kun je mij een bericht sturen? welke speler ben je
  6. Control Chaos!

    Dan geloven jullie het maar niet. stef van control chaos weet zelf dat hij fout zit ,
  7. Control Chaos!

    stef weet het zelf wel een oneerlijke speler is het! als je zo wil spelen zegt dat genoeg.
  8. Control Chaos!

    stef weet het zelf wel:) ik heb het bewijs zeker:) stef is een knuppel van control... een vieze naaier. zo het spel spelen prima! schijt aan zulke lui en dan ook nog zeggen is niet zo. zielig persoon
  9. Control Chaos!

    als je een eerlijke speler bent doe je niet zulke dingen ! is een naaistreek. ! hij is op vakantie en opeens zegt hij is niks vanwaar dat is belachelijk!
  10. Control Chaos!

    en zo spelen ze de hele tijd spelers weg. door gewoon een nap af te sluiten en dan zeggen dat het niet zo is en waar je het over hebt. dus als je eerlijk bent doe je niet zulke dingen en ook niet op een spelletje. ik heb een schijt hekel aan zoon manier van spelen! zeg dan eerlijk dat je me naait.
  11. Control Chaos!

    Controlling Chaos Not fair! Stef van het accountControllingChaos is niet eerlijk. We hadden een NAP dat we elkaar niet zouden aanvallen, dat is duidelijk afgesproken en als je een eerlijke speler bent houd je je daar aan. Nu zegt deze speler dus dat het helemaal niet zo was dit dat.. oneerlijke...
Bovenaan