Recente inhoud door kingsdorp

1. kingsdorp

Oorlogstopic: Algemeen

Ist al snel met fakes:p
  2. kingsdorp

Praathoek

De BLM beweging op TW in een premade gestart?
  3. kingsdorp

ForumModeratie W73

Ik ben eerlijk gezegd van mening dat dit wel erg laf wordt afgedaan. In eerst instantie bepaal je dus wel wat wel of niet mag door het topic dicht te zetten. Je had hem immers ook open kunnen laten en niks met de melding kunnen doen nu heb je er een vonnis over gegeven. Buiten dat heb jij genoeg...
  4. kingsdorp

Golden Awards

De cirkle jerk is hier alweer begonnen lees ik. @Roald denk dat het eerder komt doordat je op het W73 forum vaak je woorden niet nagekomen bent. Je hebt hier stellig dingen beweerd die je luttele dagen erna gewoon niet ben nagekomen. Al werd je hierop aangesproken volgde vaak een een...
  5. kingsdorp

ForumModeratie W73

Dan geloof ik jou daarin en bied ik excuses aan voor de veronderstelling die ik maakte. Al blijf ik het wel een niet adequaat optreden vinden. Een topic met een haatdragende boodschap blijft een topic met een haatdragende boodschap na het dichtzetten ervan. Veranderd hier erg weinig aan en wekt...
  6. kingsdorp

ForumModeratie W73

Klopt beetje raar dat posts verwijderd worden en dat zo'n topic, haatdragend alom, dan alleen op slot gezet wordt. Denk niet helemaal het juiste signaal dat hiermee gegeven wordt door het TW-team. Persoonlijke voorkeuren en moderatie zouden ver van elkaar verwijderd moeten zijn. Bedankt dat...
  7. kingsdorp

ForumModeratie W73

Al wordt er een onzin topic geopend kan hij dan naast gesloten worden ook direct weggehaald worden? @Sule Silmad
  8. kingsdorp

Top/flop spelers

Ik wil hier even op inhaken. Ik ken genoeg gevallen dat om zoiets accounts die in maanden opgebouwd zijn in enkele dagen zijn verwoest. Begin dit jaar hadden we nog de corona banwave. Dat spelers om het woord corona elkaar bans aan het aansmeren waren, omdat corona een merk is en dat benoemen is...
  9. kingsdorp

Top/flop spelers

Ik heb het over een klimaat dat gecreëerd wordt. Waarom haal jij dan in hemelsnaam een voorbeeld aan die door geheel spread is afgekeurd en die speler daarop uit spread is verwijderd? Zie niet in hoe dat bijdraagt aan de discussie behalve onnodig natrappen.
  10. kingsdorp

Top/flop spelers

Dat is toch ook gewoon opgepakt door de leiding? Snap niet dat je daar weer over begint wat had spread dan nog meer moeten doen?
  11. kingsdorp

Top/flop spelers

Als ... als... als. Het gaat nu over het niveau van het AF. daar gaat dit gesprek over snap niet helemaal hoe je van dat punt naar je leiding gaat. Helemaal leuk dat iemand zijn gedrag aanpast als het moet van de leiding en chapeau naar Ronald. Het gaat over het feit dat er een klimaat wordt...
  12. kingsdorp

Top/flop spelers

Zullen we anders een discussie voeren wie het erger doet? Of we zijn gewoon allemaal grote jongens en doen fijn normaal.
  13. kingsdorp

Top/flop spelers

Trek je imago bril af dit gebeurt van twee kanten. Zal met niet tot jouw niveau verlagen en voorbeelden achterwege laten. Maar een deel van het probleem is inderdaad het wijzen naar de ander, iets wat jij mooi schetst.
  14. kingsdorp

Top/flop spelers

Denk dat het er beetje inzit dat stammen geen risico willen lopen om nadelig de eindstrijd in de gaan. Vanuit spread misschien wel begrijpelijk, omdat er gespeeld wordt tegen een enorme premade die zichzelf (misschien wel terecht) op het AF uitroept tot een van de beste stammen van TW. Vanuit...
  15. kingsdorp

Top/flop spelers

Hoezo de wereld kan toch nog best sensatie opleveren. Je weet pas of de wereld teleursteld aan het einde imo. Al geef ik je gelijk dat er in de weg naar de eindstrijd zeker meer spanning en sensatie had gezeten met andere keuzes. Al vraag ik mezelf wel af of het 18 phalanxen plan de wereld nou...