Recente inhoud door kingdingeling84

1. Maori. Vs. The V.

kom eens op Msn Kev
  2. Maori. Vs. The V.

Moet je even naar tijd van ontslag kijken. Om het moment van plaatsen op het AF. Zat hij nog steeds in de stam en dus hoef je dan niet zoveel fantasie te hebben. ;) (Ik ben sergeant in het leger dus de term deserteur snap ik wel.)
  3. Maori. Vs. The V.

Je mag niet liegen.:p
  4. Maori. Vs. The V.

Waarom zou er inhoudelijk niet gereageerd worden?? Er is niet zoveel om op te reageren. Ik vind dit een van de meest kinderachtige dingen die ik in jaren heb gezien. Je bent een volwassen kerel, en dan je op deze manier profileren omdat je je zin even niet krijgt. Omdat je een gedachte...
  5. Maori. Vs. The V.

LOL. Hertog is op hier.
  6. Maori. Vs. The V.

Daar geniet je van he kev.
  7. Maori. Vs. The V.

Voor jou geen touw aan vast te knopen is. Wie ben jij dan?? 3 clusters zijn nog steeds geen 12. Allemaal in 1 Continent. Ik gun het hem prima weet dat hij super naar zijn zin heeft. Ik boor hem helemaal niet de grond in. Vraag alleen aan iemand op basis waarvan hij zich bewezen heeft. ( Zoals...
  8. Maori. Vs. The V.

Goed verhaal. A)Heb ik nergens staan in mijn woorden dat het een FAAL cluster was. Ik heb gezegd dat het meerdere eilanden waren waar geen touw aan vast te knopen is. Mijn cluster is inderdaad verdeeld in 3 clusters. Dus zijn alle 3 behoorlijke clusters die alleen maar groter worden en...
  9. Maori. Vs. The V.

Juni ergens
  10. Maori. Vs. The V.

Jow dan dat duurt nog best lang
  11. Maori. Vs. The V.

Yup, we gaan het allemaal meemaken. ;) Wanneer kom je weer naar hier. Center Parks in Loosdrecht
  12. Maori. Vs. The V.

Lekker laf in je bed liggen knoeren.
  13. Maori. Vs. The V.

Ging ook meer over het feit lieverd dat iemand zei dat jij je al meerdere keren bewezen had. Daarop vroeg ik vertel me ze dan eens. ;)
  14. Maori. Vs. The V.

Dat moet jij zeggen jij ligt even goed te rupsen tussen de middag, na het eten en dan s'nachts niet kunnen slapen.
  15. Maori. Vs. The V.

Ach ja ook luie mensen hebben wel eens goede dagen. :p