Recente inhoud door King Ragnar.

  1. Top/Flopstammen

    HBDS Top ^^
  2. Zero [IQ]: Onze strategie..

    Eerlijk is eerlijk heel mooi uitgetypt. Onze OS stond bij stamleden wat voor grote problemen zorgde voor King Ragnar. Ik bleef in de eindstrijd solo ove rmet druk op het werk. In het weekend probeerde ik en wat hulp van rick en soms een ander wat terug toeslaan maar daar was helaas geen...
  3. praathoek #26

    Dit gaat nog wel even duren. Jullie hebben je edel rush gedaan dalijk gaan wij weer...
  4. Top/flop spelers

    Heel deze wereld is niks man haha. Iedereen moest internen 1 grote intern wars. Onze motivatie is een stuk minder door dit maar helaas loopt het zo. Je wil allemaal winnen natuurlijk. Bijde stammen hebben dingen gedaan / moeten doen waar we niet achter stonden. Volgende wereld wil ik het...
  5. Classic 26: Feedback op instellingen

    We hebben de rang 1 behaald Klopt niks van ik ben gewoon met Dark Moon hier gestart en direct na de start al niks meer mee temaken gehad. Rang 1 behaald zonder intern en die tot de dag van vandaag nog niet afgegeven.er was idd intern wij wilden meer front. Als er spelers stoppen of fuseren...
  6. praathoek #26

    Op Dark Salvador zijn BTW veel dingen veranderd. Ik ben er nog ( The Dark Salvation. ) Anas van het account swarm is mijn co. Laurens van Supergirl. En late game komen jurn en René er nog bij van Wurm 2.0 We staan te popelen om een beetje actie. Dan gaan we de toppers nog zien. Mvg Roy
  7. praathoek #26

    Laten we het allemaal even netjes houden mannen. Mvg Roy
  8. praathoek #26

    Gewoon op een invate van de vorige classic gereageerd. Verder zijn we niks van elkaar ATM. Ook elkaar nog niet geholpen. Normersi helpt ons wel met scouten.
  9. praathoek #26

    Ik heb geen enkele intern gehad. Ook geen pré-made we zijn hier solo begonnen. Mvg Roy
  10. praathoek #26

    Vandaag +30k ODA. We spelen gewoon slim ^^ Mvg Roy
  11. praathoek #26

    De rang 1 hier zonder 1 intern ^^
Bovenaan