Recente inhoud door King in the north

  1. King in the north

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Gelukkig stond de teller bij ons dan zowat 10 dagen lang tussen de 500-1000 incs? Dat het niet teveel druk was voor ons ga ik niet ontkennen aangezien het allemaal best doenbaar was, zeker aangezien er vanuit Cala geen dreiging was doordat hij liever bbs edelde dan wat op de tegenstander te...
  2. King in the north

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Tsja, de ene classic was het door een stab door de stam waar jij notabene in zat. Deze classic had niemand van mijn team nog zin om verder te gaan nadat Leone gaan rennen was en Heres ook al aangegeven had te stoppen. Zou gekkigheid zijn om tijd te verdoen aan een wereld die uiteindelijk toch al...
  3. King in the north

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Wij hebben letterlijk 1 dag geen incs gehad hoor laatste week, daarvoor kregen we gewoon dagelijks incs, weliswaar 90% fakes vaak. Verder zijn wij er gewoon mee gekapt doordat er nooit op enig moment iemand was op Leone wanneer er incs waren, Flex moest altijd plots op het moment dat de incs...
  4. King in the north

    Golden Awards!!

    Jullie hadden best wat mogen proberen hoor, aangezien we daar gewoon stacks hadden staan :p Wij hebben btw op geen enkel moment de vv van tvt gedaan dus dat is complete bullshit. Ook al zou het niets structueels geweest zijn, wijst het wel duidelijk op een samenwerking met spelers in de...
  5. King in the north

    Golden Awards!!

    Bedankt voor nog wat vies spel van R.I.P naar boven te brengen, vv draaien in de vijand zn rim
  6. King in the north

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Je spreekt over x aantal accounts, je vergeet er alleen bij te zeggen dat meer dan 50% van deze accounts nooit enige samenwerking hebben gehad omdat er eerst oorlogen waren onderling, en pas nadat bleek dat de hele noord, zuid en oostkant tot 1 partij behoorde zijn er pas gesprekken ontstaan om...
  7. King in the north

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Nee iedereen ging er vanuit door belachelijke propaganda dat we met 10+ accounts gestart waren, terwijl dit in werkelijkheid er 8 waren.
  8. King in the north

    Wereld 85 - De milliseconden tussen aanvallen

    Ik speel tegenwoordig vrijwel zonder scripts, maar vroeger was er via de time extensie van chrome de mogelijkheid om OS te treinen, is die extensie niet meer beschikbaar?
  9. King in the north

    Klojen in de RIM

    Doe ik btw wel genoeg , maar dan met iets meer dan 400 aanvallen :p
  10. King in the north

    Klojen in de RIM

    Het gaat er eerder om dat je een heel topic maakt met "mijn dorpen krijg je niet zomaar" en de dag later de 20% van je acc weg is.
  11. King in the north

    Klojen in de RIM

    Goeie troll wel
  12. King in the north

    De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

    Ik denk dat die versnelde afloop wel wat versneld is dankzij de 3:1 ratio waartegen we momenteel moeten, als Kiekat 4 spelers verliest en nog overblijft met minstens 7 zegt dat wel iets :p
  13. King in the north

    Golden Awards!!

    Weird maar ok
  14. King in the north

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Beter als een nap met de halve wereld nemen en meerdere accs van 500+k internen toch?
  15. King in the north

    Classic 29 | hoe staat het ervoor?

    Word nog maar 29 classics lang gedaan .
Bovenaan