Recente inhoud door killingsspreeee

  1. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Zie tweede en derde citaat. Voor de tegenstrijdige posts zie citaat 1.
  2. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Je legt woorden in mijn mond. Ik heb nooot gezegd dat ik je om je stem verdenk geloof ik. Ik vind de vier door JB gequote posts tegenstrijdig en ik vind je in de verdediging paniekerig over komen.
  3. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Nee, daarom vind ik jou niet verdacht. Ik stel voor zo weinig mogelijk te spreiden. Ik heb aangegeven dat ik het eens ben met JB zijn post dat jouw posts tegenstrijdig zijn en het meest verdacht vind ik hoe je daarna in de verdediging schiet. Mijn voorkeur gaat uit naar een LB vote, maar...
  4. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Des te meer reden om te vragen wat Rinske van Calamus vind tot nu toe dit potje.
  5. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    En Calamus? Deze stem is wel heel impactloos. Edit: Hoe meer je spreid, hoe makkelijker het is voor wolven om de stemming te sturen.
  6. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Ik kan me enigszins vinden in de argumenten van JB. Daarnaast schiet Calamus aardig in de verdediging gelijk. Mijn stem laat ik voor nu wel staan op LB, maar de posts die JB quote van Calamus zijn opvallend.
  7. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Beetje vroeg om te claimen in een claimpotje waarin waarschijnlijk veel welpen zitten dus.
  8. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Overigens vind ik dat Materlotti meeloopt op een hele aardig redenatie van mijzelf. Is de enige reden van de stemmen op Materlotti/blond enkel dat hij mee ging in mijn redenatie? @xena prinses waarom dan Dash en niet Materlotti?
  9. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Iemand die een tussenstand heeft. Ik ben niet in de mogelijkheid bij te houden. Het lijkt me niet verstandig te claimen zolang het niet nodig is en er nog twee uur te gaan is. Er moeten nog aardig wat mensen stemmen.
  10. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Dit deelt de spelleider mee. Elke avond om 22 uur is de deadline en daarna zal er een lynch en lunch zijn (tenzij er een andere actie plaats vindt ipv de lunch zoals infectie of de lunch wordt voorkomen door bijvoorbeeld een levensdrankje van de heks). Daarnaast zijn er nog andere acties die...
  11. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Achterdochtig zijn is af en toe nodig. Is het een beginnersfout of een typefout? @JokersBrain Ik zie dat jij LB zijn post liket, vind jij dat wij teveel zoeken achter zijn post?
  12. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Leaving Behind Nooit leuk om te stemmen op een beginnende speler, maar hier kan ik niet omheen. Deze post interpreteer ik als 'het is geen typefout maar ik heb me vergist en ik dacht dat de lynch de lunch heette'. Er wordt namelijk door xena duidelijk gevraagd of het een typefout is en je...
  13. killingsspreeee

    [Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

    Dank. Genoeg spelers voor wie dit geldt deze pot. Rinske handelt rationeel en is actief.
  14. killingsspreeee

    [Inschrijftopic] WvW 357 La Casa de papel

    1.combino 2.Moh 3.anders 4.dash 5.simeco 6.anthraxxol 7.CL 8. Rinske 9.bappos 10.time 11.jokjes 12.cnegers 13. Materlotti 14. Jan 15. Candiu 16. Kr33log 17. LB 18. DE Legende van het Noorden 19. Laila 20. CAD 21. Capri 22. Triforce 23. KS Ik ben wat druk maar deze wil ik niet missen.
Bovenaan