Recente inhoud door Kermit de Kikker

1. Kermit de Kikker

[Profiel] Kermit de Kikker

Zou je dat "Wereld X" nog weg willen halen en "Kermit de Kikker" willen neerzetten? Dacht dat dat je watermerk was ;)
  2. Kermit de Kikker

Dan kies ik voor deze:
  3. Kermit de Kikker

Top/Flop stammen

Eerste dorpje is binnen van ARC. Een NAP schenden loont niet!
  4. Kermit de Kikker

Nice gedaan! Ik wacht nog even wat meer reacties af.
  5. Kermit de Kikker

1. De tekst: Kermit de Kikker 2. Kleurencombinatie(s): Groen natuurlijk 3. Thema: Kermit de Kikker 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Er moet genoeg over Kermit te vinden zijn lijkt me ;) 5. Deadline: zo snel mogelijk graag 6. Prijs/gift: 100 pp 7. Favoriet tot nu toe:
  6. Kermit de Kikker

Not so Lonely Stabber

Genieten dit, beetje leesvoer :P
  7. Kermit de Kikker

Praathoek

Hoe krijg je ruzie op het internet: 1. Plaats een reactie of geef je mening. 2. Wacht
  8. Kermit de Kikker

Top/Flop stammen

Nou vooruit, het mag ;)
  9. Kermit de Kikker

Praathoek

Ik ben zelf ook niet de optimale student. Maar ik kom ook vanaf het mbo en flik het toch maar even om 54 EC's in mijn 1e jaar hbo te halen. Dat ik dan voor elke toets uren bezig ben, en uiteindelijk een voldoende haal maakt mij een tevreden persoon. Als anderen dat wat sneller kunnen dan is dat...
  10. Kermit de Kikker

AUT

De no. 1 stam gaat O(A)UT
  11. Kermit de Kikker

Praathoek

Ieder zijn eigen maatstaf hé.
  12. Kermit de Kikker

Praathoek

Sure, maar als je een 9 of een 10 haalt heb je te veel gedaan. Ik studeer bedrijfseconomie, en als ik het op die manier kijk mag ik eigenlijk alleen maar een 5.5 halen; dan heb ik met minimale middelen het maximale resultaat behaald ;)
  13. Kermit de Kikker

Praathoek

Dat zijn gewoon stuudjes :p
  14. Kermit de Kikker

Top/Flop stammen

Wij hebben vanmiddag in ieder geval de oorlog verklaard aan de moraalridders van ARC. Mochten er liefhebbers zijn om te helpen met slopen, fanmail/aanmeldingen mogen naar mij ;) Dan zal ik dat met mijn mede bewoners van Sesamstraat overleggen ;)
  15. Kermit de Kikker

Top/Flop stammen

Wat je moet doen is stoppen met proberen dit goed te praten. :p