Recente inhoud door Kenneth1ve

1. Kenneth1ve

Praathoek

Eens! Bijna ongeloofelijk dat de stammen op W41 dit idee bespreken, gezien de wereld geschiedenis. Het is wel duidelijk dat dit een zwarte dag is op Tribalwars.nl. Tw support team faalt hard in hun beleid, dat is duidelijk te merken onder de spelers. Ik ben er ook voor om de wereld te...
  2. Kenneth1ve

Oorlog Glory VS PNT

Mwah daar heb ik wel een andere mening over, Milka account was begonnen met een clustertje van 25 dorpen. Toen hadden we nog wat pm verkeer met jou als speler, en daar kwam eigenlijk uit dat we geen kans maakten. Maar inderdaad toen na de eerste massa hadden we vrij veel verovert, wat het...
  3. Kenneth1ve

Oorlog Glory VS PNT

Ik heb het er ook niet over gehad dat het niet logisch is en ik klaag ook totaal niet dat we aanvallen krijgen. Enkel vind ik het een wat aparte opmerking vanuit jou, dit heeft ook de reden door wat ik hier boven vermelde. Een strijd hebben is erg leuk vind ik zelf, enkel benoem ik dat jullie de...
  4. Kenneth1ve

Oorlog Glory VS PNT

Dat mag jij zeker, vind het mooi dat je jou mening laat spreken. Dat gaan we uiteraard laten zien, ik heb het ook niet als excuus gepost. Maar wel om wat duidelijk te maken. Ik geef Tjakko geen ongelijk, want als het PNT vs .Milkaway is dan is dat onmogelijk te houden. Maar inderdaad laten we...
  5. Kenneth1ve

Oorlog Glory VS PNT

Ik proef veel frustraties, ik heb ook nog even duidelijk toegelicht dat ik niet zeg dat het niet mag. Maar tjakko doet een uitspraak die wat ongepast is naar mijn idee. Hoe jij daar over denkt is volledig aan jou, daar hoef ik niet over te gaan discussiëren, zeker niet op het niveau dat jij...
  6. Kenneth1ve

Oorlog Glory VS PNT

Dit vind ik een zeer leuke uitspraak. PNT is momenteel weer bezig met incomings versturen, op die manier willen jullie de strijd aangaan met .Milkaway account? Dat mag natuurlijk, maar 10 spelers vs 1 is niet echt berust op strijden met skills, eerder op strijden d.m.v. flinke overmacht (is...
  7. Kenneth1ve

Praathoek

Wat ben je netjes naar mij toe, zeer volwassen! Ik hoor constant echt geweldige beargumentatie, misschien een topic om bij jullie op de agenda te zetten. Mag best aan gewerkt gaan worden. Verder voegt jou bericht niks toe, ik ben blij dat je de hele pm heb gelezen. Dan heb je kunnen lezen van...
  8. Kenneth1ve

Praathoek

Ik heb het probleem vermeld, daar draait het ook om. Je hebt je best gedaan zeg je, dan wil ik je daarvoor bedanken. Maar het heeft niks kunnen veranderen, enkel heeft het wel de boodschap bij mij overgebracht dat PNT achter back stab acties staat. Ik heb me conclusies getrokken, jij ook...
  9. Kenneth1ve

Praathoek

Infect heeft een fout gemaakt die herstelt werd, naar aanleiding van het opzeggen van de NAP was een opzegtermijn van 7 dagen afgesproken. Murkbey heeft een backstab actie verricht, die hij niet gaat herstellen als ik zo de woorden hoor van verschillende PNT spelers. Je hoeft bij mij niet het...
  10. Kenneth1ve

Praathoek

Inhoudelijk zijn graag, want kom maar met de feiten wat volgens jou onwaar is? Maar Jorn blijven proberen, je hebt nog steeds niet laten zien dat je capabel kan discussiëren.
  11. Kenneth1ve

Praathoek

Fijn dat je jou onterechte mening even deelt, dus jij vind het terecht dat Murkbey de opzegtermijn van 7 dagen niet heeft aangehouden? Dus jullie staan achter zijn beslissing? John bedankt voor je onderbouwing, PNT houdt zich een beetje dom omtrent dit onderwerp.
  12. Kenneth1ve

Praathoek

Murkbey & mrmohawk kunnen gewoon met elkaar pm'en, er is was een misverstand ontstaan. Maar nee hoor Murkbey nam een beslissing om geen eer aan zichzelf te houden maar een backstab te leveren. Luuk jij bent vast een hele verstandige jongen, dan kan jij ook wel beredeneren dat het ene dorpje een...
  13. Kenneth1ve

Praathoek

Een misverstand bij een vv'er is compleet wat anders dan een backstab actie. Plus heb je de schaal bekeken waarop de actie van murkbey is verricht? Het ene dorpje dat infect perongeluk had gepakt omdat de VV'er niet op de hoogte was. Wat gelijk hersteld werd (Kunnen jullie een voorbeeld aan...
  14. Kenneth1ve

Praathoek

Als je het niet probeert, dan gaat het je inderdaad niet lukken :p Ik ga door met reageren op waar ik gebleven was, klopt ik was er een paar uurtjes niet. Er is gelukkig meer te doen dan enkel Tribalwars. Ik heropen de discussie weer, omdat ik vind dat PNT wel heel makkelijk met deze...
  15. Kenneth1ve

Praathoek

Is dat het woord van de dag binnen PNT? Maar je kan beter inhoudelijk reageren, dan zou dit nog een interessant gesprek kunnen worden.