Recente inhoud door Kapitrein

  1. Kapitrein

    Golden Awards

    Al een kleine 3 maanden geen wereld 72 meer bespeeld. Zal eens kijken of ik a.d.h.v. mijn eerdere ervaring op de wereld en het lezen van het AF een leuk lijstje kan samenstellen. Beste speler: Wel lof voor Exact. (@Project 1), altijd stabiel en geven goede feedback waar je steken laat vallen...
  2. Kapitrein

    Spotprenten competitie 1 - W72

    Dankje, meteen gedeeld. Wat een pracht stuk.
  3. Kapitrein

    Top & Flopspelers

    Als Kapitrein ben ik blij dat de volgende generatie het ultieme doel niet uit het oog zijn verloren: 'Als Kapitrein van ons trein netwerk is het bouwen van een betrouwbare connectie tussen alle dorpen, hoe klein dan ook, een vereiste! We zijn het namelijk aan onze klanten verschuldigt om deze...
  4. Kapitrein

    Top & Flopspelers

    Daar heb ik toch helemaal niks aan, dan maar terug naar de Q wereld. Een nachtje mensen lastig vallen.
  5. Kapitrein

    Top & Flopspelers

    Nu?
  6. Kapitrein

    Wereld afspraken

    Huidige status: - Mededeling naar ActionReaction staat uit (09:51 08-03-2020). * ActionReaction is het ermee eens dat 100. maar eens snel aansluiten bij de CF/Kata afspraken. - Mededeling naar Seduced by Lies staat uit (10:09 08-03-2020, in afwachting van reactie. * Seduced by Lies...
  7. Kapitrein

    Wereld afspraken

    De houding van de stam ten opzichte van de onderhandelingen, waar voor zover ik weet nog geen animo voor was zijn inderdaad niet optimaal. Zeg maar gerust, redelijk a-sociaal. Ik verwacht dat 100. deze move gaat verdedigen onder het mom van een jump dorpje (Echter toont dit weinig, tot geen...
  8. Kapitrein

    Spotprenten

    Maak daar dan een spotprent van, gemiste kans.
  9. Kapitrein

    Spotprenten

    Sowieso 10%. Beter handteerbaar. :dislike:
  10. Kapitrein

    Wereld afspraken

    Nu Aldo zijn overdracht netjes heeft gedaan naar de nieuwe leiding van Book. En hij het stokje heeft over gedragen aan mij, Lars (Kapitrein), met daarin een ondersteunende. Vind ik het niet erg om persoonlijk de regels, afspraken en sancties rondom de wereld afspraken in goede banen te gaan...
  11. Kapitrein

    Wereld afspraken

    Als een witch hunt effect ervoor zorgt dat ik kan zien welke stammen potentieel een (illegale) Cluster Fuck kunnen gaan plaatsen binnen het gebied van mijn stam. Of van welke stammen ik rekening moet houden met mogelijke (niet standaard) katapult aanvallen dan ja, doe mij maar een Witch Hunt...
  12. Kapitrein

    Wereld afspraken

    Zouden we voor het overzichtelijk houden van iedereen die met de afspraken is ingestemd in je originele post een spoiler of lijstje mogen met alle deelnemende stammen? Natuurlijk zou je daar ook een kopje kunnen plaatsen met stammen waar op het moment overleg mee wordt gedaan, om zo...
  13. Kapitrein

    Spotprenten

  14. Kapitrein

    Nachttopic

    Thanks voor de positieve vermelding!
  15. Kapitrein

    Praathoek

    Hij maakt er een hobby van. Iedereen z'n speel plezier toch? Zou wel fijn zijn als hij de eer voor zichzelf nam, en niet Kapitrein ermee probeert te raken.
Bovenaan