Recente inhoud door KamikazeJohn

  1. KamikazeJohn

    PP overdragen

    Hey allemaal, Laatst wilde ik PP overdragen aan iemand anders, en toen moest ik via de mail een veiligheidscode invullen. Prima, helemaal top. Daarna was het mogelijk met hetzelfde apparaat te blijven sturen, zonder code. Toen ik met een ander apparaat wilde sturen, vroeg het spel opnieuw om...
  2. KamikazeJohn

    Praattopic

    kolonisatie V2.0
  3. KamikazeJohn

    Spotprentjestopic

  4. KamikazeJohn

    Dag vix-v

    2 mil punten doen we zo in 5 dagen, no problem :p
  5. KamikazeJohn

    Dag vix-v

    Wel even complimenten voor je post, want daar heeft volgens mij nog een beetje tijd in gezeten (ik ben dan ook zo slecht in rijmen). En dankzij je actie heb ik een frikandelbroodje gewonnen, dus ik heb er zowaar nog wat aan over gehouden ;)
  6. KamikazeJohn

    Het algemeen Nederlandse politiek topic

    Martijn je hebt zeker GL gestemd?
  7. KamikazeJohn

    Spotprentjestopic

    Maar toch negatief benoemd worden door verschillende stamleden
  8. KamikazeJohn

    Spotprentjestopic

  9. KamikazeJohn

    Betreffende: Bielzen v/d Heer Jannes

    Wel leuk dat je de betonnen bielzen cadeau wilt doen, maar die zijn veel kleiner en smaller dan de houten bielzen. Dan moet hij (oh god nee) daadwerkelijk handarbeid gaan verrichten.
  10. KamikazeJohn

    We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    wil niet je pret drukken, maar over zowel STWMAO en Luc.e (aka unwedmuppet) zegt dit screentje bijzonder weinig, vooral omdat dit 4-5 maanden geleden is gebeurt.
  11. KamikazeJohn

    We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    maar nu er opheldering is gegeven over de OS situatie van unwedmuppet, heb ik ook nog een brandende vraag: Wie is de mol? (info van Vix-V gelekt naar GI/Vogel).
  12. KamikazeJohn

    Teltopic - Wereld 59

    even voor 102 euro getankt, heb net me money gespend @Xavierbone kan met de metro hij is toch niet bekend
  13. KamikazeJohn

    Spotprentjestopic

  14. KamikazeJohn

    Teltopic - Wereld 59

    80 keer dat martijn is gerund
Bovenaan