Recente inhoud door Kaarsvet

  1. Het 3 woordenspel

    lichtgevend suikerspin, maar
  2. Het 3 woordenspel

    misbruikt is door
  3. DNA / Premade van 70 man

    Hier leg je in mijn ogen wel de nuance goed. Om mee te doen in de top zonder dat het een vermogen kost is een kunst. De skills zijn nog steeds nodig maar zonder restricties op pp beurs zal er nooit meer een echte schaarste aan grondstoffen ontstaan. Ongeacht welke snelheid.
  4. Het 3 woordenspel

    moederkoek tot modemblik
  5. Letter topic

    Za
  6. Toppers & floppers

    Hier kan ik van genieten, kaarsvet is lekker had aan het knallen op wurm en de boost beschuldigen komen al na de eerste week. Dankjewel voor alle aandacht maar beter ga je plaatjes maken ofzo.
  7. Praattopic

    Wie heeft vandaag weer het meest gefarmt? :O
  8. Praattopic

    Ik ga lekker jongens!!
  9. Wereld 90 feedbacktopic

    Zelf ga ik zeker op deze wereld spelen. Niet op Kaarsvet, maar zal voor sommigen al bekend zijn waar. FA is wel iets wat ik zal missen en wat ik er graag in wil hebben, maar verder ben ik héél content met de instellingen meneer Duckje! Succes allemaal en tot op W90
  10. Discussie Updates discussietopic

    Warre heeft recht van spreken
  11. Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    we hebben ervoor gekozen om de wapens te laten zakken en toch maar gewoon lekker uit eten te gaan met zn allen. Dit leek ons een beter afloop van dit verhaal. Mannen haal koud bier uit de koelkast. Dit verhaal krijgt een ander eind! Belgen en Hollanders gaan in de regel goed samen
  12. Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    het spijt me voor deze anti climax, maar ik wil niet dat de speler hier schade van oploopt. Dit lijkt op een misverstand te berusten en ik ben liever niet de oorzaak van online pesterijen
  13. Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    Het antwoord van Boris is gewoon goed te begrijpen, mijn doel van de post is ook meer dan bereikt. Alleen is mijn woordkeuze (stab) erg scherp en zou ik graag willen reduceren naar (heel jammer). We zijn met elkaar strijders achter onze beeldschermen, graag hef ik het glas. Gun in iedereeen een...
  14. Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    ik wil ook graag mijn post nuanceren, er van uitgaande dat je niet bewust was van de 72 uurs regel en mensen fouten kunnen maken. Wil ik aangeven dat ik de excuses accepteer van Boris en dat ik niet wil dat dit verder gaat dan w85. In deze wereld zal ik je een vervelende speler vinden, maar dit...
  15. Breken van afkoelperiode BG BorisdeKat (misscommunicatie)

    je speelt nu een moraal ridderkaart. Ik heb hier in ieder geval niet voor gekozen en overgeven doe ik ook niet op deze manier. het is niet mijn bedoeling om je mentale problemen aan te doen en uw excuus word van mijn kant zeer gewaardeerd. Toont wel een vorm van Karakter
Bovenaan