Recente inhoud door k1sho

1. TW Musictopic

2. TW Musictopic

Ken je classics!
  3. TW Musictopic

4. TW Musictopic

5. TW Musictopic

Doorgaan, altijd doorgaan!
  6. Spotprenten

7. Praathoek

Het is een meme, gaat met name om de tekst (zoals er overigens zoveel te vinden zijn op het AF). Het is vooral een grappig plaatje. Ook niet meer van maken natuurlijk. Geen idee dus wat @Sonemmontis ziet, rijke fantasie denk ik. Er is eigenlijk niet zo gek veel te zien. :)
  8. Praathoek

Nee, oprecht. Goed gedaan. Je eigen stamgenoten zwart maken met intell die niet voor het oprapen lag, klasse.
  9. Wereld 70: Wereld einde awards

Als je dan zo verstandig zou zijn, had je dat zelf gedaan. Daarnaast is het van essentieel belang om de juiste personen te citeren en niet mij in een kwaad daglicht te plaatsen. Hier ging het off-topic; & hier; Ook kwesties als bans aanhalen op het forum en deze hier openlijk bespreken zijn...
  10. Wereld 70: Wereld einde awards

Ik reageerde on topic in mijn eerste post. In andere topics omtrent awards is er ook de ruimte om te reageren op de ingevulde lijstjes. Even wat andere mensen citeren dus. Maar voor hen is hulp welkom, zeker.
  11. Wereld 70: Wereld einde awards

Zeker wel, er gelden momenteel speciale omstandigheden op het AF en je dient je aan de regels te houden. En dat doen we. Heb ook geleerd dat @Triador tijdens mijn afwezigheid zich als een waardig opvolger heeft gedragen. Zou bijna willen zeggen dat ik dat niet beter had gedaan. Verder steun ik...
  12. Wereld 70: Wereld einde awards

Het is een vergaarbak van cheaters, ex-cheaters, stabbers en proberen dat nog recht te lullen/verdedigen ook. Ik begrijp sowieso niet hoe daar ook maar iets van een award naar uit kan gaan. Lachwekkend dat een topic als deze uitgerekend door hen wordt aangemaakt. Men geeft het openlijk toe en...
  13. Spotprenten

14. W70 - De nekslag van INNO & INNI

Wat dan? Hij gedraagt zich toch als een klein kind? :confused: Even vermannen, dat verzoek ik ze al tijden.
  15. Spotprenten

Er zijn een aantal gebeurtenissen geweest die voor de inactiviteit gezorgd hebben. Stabbende stamleden bijvoorbeeld, die vervolgens bij SZN welkom zijn. Ik kan alles voor de zoveelste keer gaan herhalen maar inmiddels weet iedereen uit welk hout SZN gesneden is. Wat ik overigens ook kan...