Recente inhoud door .Julius Caesar

  1. .Julius Caesar

    Einde wereld awards

    Beste speler: Joeri Beste stam: RISE Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Aron/ Daphne De beste stam speler: Stan/ Joeri/ Nicky Het grootste ego: Ben ((Early) man is al wel veranderd<3) Beste leider: Remy Slechte leider: EriK Meest overschatte stam: / Meest onderschatte stam: Koffie...
  2. .Julius Caesar

    Spotprentjes

    Geldt dat ook voor mij Bram?
  3. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    Ik dacht dat jij ging stoppen?
  4. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    En jij kan niet lezen? Volgens mij zeg ik duidelijk dat je dit er later leuk bijgezet hebt. Blijf proberen, je valt alleen verder en verder door de mand :D
  5. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    Leuk om dit er inderdaad later bij te zetten. Stop alsjeblieft met je cringe. Het is wel duidelijk hoe je het spel speelt :)
  6. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    Bruh-Ikke is een leugenaar van beroep. Ook wilde hij met ons zogenaamd een pact tegen Pugna. Terwijl op dit moment jullie allang in gesprek waren. Daar bovenop vraagt hij hier ook wel om eerst een uitgebreid plan te sturen voordat wij zouden aanvallen. Droeftoeter eerste klasse ben je om op deze...
  7. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    Excuses ik had het over Tycoon naar Pugna. Had niet door dat er naar Shock werd gewezen want hier wist ik niets van, ook niet van een afgewezen solli :biggrin:
  8. .Julius Caesar

    Top/Flopspelers

    Maar het is waar?
  9. .Julius Caesar

    Spotprenten

    Nee je mening is gewoon niet zoveel waard omdat je alleen maar onzin uitkraamt. Dat heb je volledig aan jezelf te danken.
  10. .Julius Caesar

    Spotprenten

    Waar vind ik de downvote knop?
  11. .Julius Caesar

    Golden Awards

    Thanks voor de benoemingen :)
  12. .Julius Caesar

    Spotprenten

  13. .Julius Caesar

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    Meer van deze verhalen svp :)
  14. .Julius Caesar

    Golden Awards

    Het verschil tussen 17 en 10 is bij mij nog altijd 7
  15. .Julius Caesar

    Golden Awards

    Welke 7 mis ik nog denk je ?
Bovenaan