Recente inhoud door Billy

  1. Billy

    Aanval BacktimeCalculator

    Omdat je op een speedwereld niet perfect x aantal seconden per veld loopt maar x,xxx en dan krijg je dus kleine verschillen.
  2. Billy

    Speedronde #6333 - No Haul (08.01 19:30-22:30)

    Defferfreak kon je deze speed nog harder boosten ?
  3. Billy

    Speedronde #6264 - Vrije instellingen (16.11 19:30-22:30)

    Ziet er een toffe ronde uit ! Zijn er mensen die mee gaan doen ?
  4. Billy

    Speedronde #6244 - Kataronde (02.11 19:30-22:30)

    GG , je start was wel heel goed ! Vraag me af hoeveel je nog voor zou gestaan hebben moest ik niet 20 minuten later gestart zijn. Maar 1500 punten los starten was zeer knap!
  5. Billy

    Wereldwinst

    Haha tuurlijk xD
  6. Billy

    Wereldwinst

    Moet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mens
  7. Billy

    ELMO

    Bij jullie is het altijd voor de grap en doen nooit aan diplomatieke banden. Maar als je begint rond te vragen komt er toch veel boven water ;). Jullie wisten goed genoeg dat ze met katas speelden en stuurde ze toch op viking en nu verwachten jullie dat iedereen tegen de polen is omdat het...
  8. Billy

    Wereldwinst

    Grappig , toen dit bij ons gebeurde en ik mij hiervoor excuseerde klonk je anders ;).
  9. Billy

    Wereldwinst

    Met spelen hebben wij een nap ? Moet ik 80 uur verder edelen misschien en over hyena springen ? Onze enige nap is met pop a/b.. en ja TTF valt ook elmo aan , wat vrij logisch is aangezien elmo TTF al 1 week aan het edelen is ? Moet ik TTF beginnen aanvallen als we van elmo nog niet kunnen...
  10. Billy

    Wereldwinst

    Oei , odin stuurt naar mij dat jullie bg zijn en samen een discord hebben ? En nee , heb het ook al naar downonme etc gestuurd ingame als jullie katas willen gebruiken moeten jullie dat gewoon doen. Van ww lig ik ook niet echt wakker. Wij zijn gewoon nap aangegaan met pop a / b omdat elmo vroeg...
  11. Billy

    Wereldwinst

    Tuurlijk wel, maar ik ga dan ook niet lopen zeggen dat ik niet aan naps en bgs doe.
  12. Billy

    Wereldwinst

    Als je er niks aan hebt , waarom zitten jullie dan vv te doen voor Elmo :p?
  13. Billy

    Wereldwinst

    Dus jullie en elmo mogen een bg hebben maar wij mogen geen nap hebben met de polen ? :rolleyes:
  14. Billy

    Spotprenten

    Vikings internen ? :rolleyes:
  15. Billy

    Wereldwinst

    https://gyazo.com/43cd4a3006d3d9fc465857e554804995
Bovenaan