De nieuwste activiteit van Jukke

• Jukke reageerde op topic Wereldwinst.
    Haha tuurlijk xD
    Moet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mens
  • Jukke reageerde op het bericht van Mitra26 in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • Jukke reageerde op het bericht van Sons of Ragnar in het topic Spotprenten met Leuk Leuk.
  • Jukke reageerde op topic ELMO.
    Bij jullie is het altijd voor de grap en doen nooit aan diplomatieke banden. Maar als je begint rond te vragen komt er toch veel boven...
    Grappig , toen dit bij ons gebeurde en ik mij hiervoor excuseerde klonk je anders ;).
  • Jukke reageerde op het bericht van The Bloody Butcher in het topic Golden Award (Mid Game) met Leuk Leuk.
    En ik zal maar gelijk aftrappen! Beste speler: Hierin wil ik graag niet mijn eigen stam (WILD) vermelden, puur omdat ik vind dat wij...
    Met spelen hebben wij een nap ? Moet ik 80 uur verder edelen misschien en over hyena springen ? Onze enige nap is met pop a/b.. en ja...
    Oei , odin stuurt naar mij dat jullie bg zijn en samen een discord hebben ? En nee , heb het ook al naar downonme etc gestuurd ingame...
    Tuurlijk wel, maar ik ga dan ook niet lopen zeggen dat ik niet aan naps en bgs doe.
    Als je er niks aan hebt , waarom zitten jullie dan vv te doen voor Elmo :p?
    Dus jullie en elmo mogen een bg hebben maar wij mogen geen nap hebben met de polen ? :rolleyes:
  • Jukke reageerde op topic Spotprenten.
    Vikings internen ? :rolleyes:
    https://gyazo.com/43cd4a3006d3d9fc465857e554804995
    Rang 3 ODA met 1.66m ? Blijven jullie nu klagen over die 5 aanvallen die TTF stuurt op jullie ? Jullie vallen die stam al 3-4 dagen aan...
Bovenaan