Recente inhoud door Juice Lee

  1. Spotprenten

  2. Stam/Profielplaatje - Beoordeling

    <3<3
  3. Spotprenten

    hahahahaha hier kan ik dan wel weer om lachen
  4. Spotprenten

    Wij hoeven geen nap of iets anders. Ik kaart het aan omdat er kata op boer wordt gegooid, normaal is dat gewoon een no-go. Wij hebben geen berichtje gehad met afspraken over iets van een nap op een dorp. nu werd het gewoon van tafel geschoven met een excuusje, niet eens richting ons maar naar...
  5. Spotprenten

    1 dorp of 100 dorpen, kata op boer is kata op boer. En alleen een excuses... is grappenkoning toevallig Grapperhaus?
  6. Spotprenten

    Ik heb geen zin in zo'n kinderachtige discussie. Geef gewoon antwoord op de vraag. wat is die harde aanpak waar jullie het over hadden?
  7. Spotprenten

    Looptijd 10 uur. Dus dat is gewoon vandaag verstuurd. En je gaf net zelf aan dat het een MB was.
  8. Spotprenten

    Er wordt bij ons gewoon kata op boer gegooid door de MB van 24/7..... Dit was gister. Volgens Wow who werd er hard opgetreden tegen deze 'stomme MB'. Wij dachten oke deze wordt hard aangepakt, deze speler zal ons niet meer lastig vallen met z'n vreemde praktijken. Maar nee hoor, hij mag...
  9. Spotprenten

    Wat een zuurpruimen hier jezus. Erwin laat alleen een groene edel zien om te laten zien hoeveel geluk we hadden met een minimale snipe. 1 zc meer of minder en die edel had het overleefd. Was niet eens beledigends bedoeld. en wij hebben misschien 1 keer vv weggegeven omdat we allemaal een...
  10. Spotprenten

    Nice! wij al 4e dag op een rij VVDD
  11. Spotprenten

    Zo ik heb eindelijk eens tijd om op het AF te kijken tussen de aanvallen door. Jammer dat m'n oude accie (PsyClone) werd verwaarloosd :( Het idee erachter was top, de uitvoering helaas wat minder. Maar goed, na een paar dorpen van onszelf en een paar dorpen van inactieve mb's vind ik toch wel...
  12. [Profiel] HAEX0RR 1.

  13. [Profiel] Master Of The Oceans

    Mag naar Psyclone :)
Bovenaan