Recente inhoud door Jonatan

  1. Jonatan

    OF-BLOOD

    Het zou eigenlijk wel goed nieuws zijn moest er een breuk komen binnen OF, wie weet leeft de wereld dan weer op.
  2. Jonatan

    OF-BLOOD

    Dan vind ik het jammer dat ik niet echt heb meegedaan aan die wereld behalve wat pp farmen. Ik ga akkoord dat de kwaliteit over het algemeen lager wordt als je tot 1 persoon/account speelt. Maar het zou ook kunnen dat als de kwaliteit algemeen lager is, dat minder opvalt. Het is anderzijds...
  3. Jonatan

    OF-BLOOD

    De kans om dorpen te verliezen tijdens de nacht is naar mijn mening een van de zaken die tw maken zoals het hoort te zijn. Het maakt het spannend. Ik heb het over 'leveling the playing field'. Hoeveel werelden worden tegenwoordig beslist op basis van 1-2 massa's? Ik zou durven zeggen de...
  4. Jonatan

    OF-BLOOD

    Als tegenwoordig de wereldwinst worden beslist na 1-2 massa's, dan is het misschien een idee om te stoppen met +10 mensen per überaccount te spelen en weer de skills te verspreiden. Lang voorbij zijn de dagen dat er niet zo'n 'snowball-effect' is ten gevolge van 1 'gunstige massa' (met...
  5. Jonatan

    Oneerlijk spel anno 2021

    ik merk een trend op waarbij topspelers veel punten hebben, maar echt bitterweinig kills.
  6. Jonatan

    Top/flopspelers

    ach, aangezien ik binnenkort op vakantie vertrek, zal ik op w81 wellicht enkel pp farmen. Misschien heb ik later weer tijd om als mb te dienen bij een waardige leider. Who knows...
  7. Jonatan

    Top/flopspelers

    mmmh, klinkt aannemelijk. Nog een reden waarom ik veel liever moraalbreker ben dan een top 25 speler, het lukt gewoon niet om voldoende inzet te tonen om zo fulltime een account te onderhouden. Als ik enkele dagen achtereen meermaals +500 incomings tegelijk heb, dan begin ik er zelfs niet aan...
  8. Jonatan

    Top/flopspelers

    ik vind het waanzinnig dat er accounts zijn waar meer dan 2 spelers op spelen. Zo hele teams van +-10 spelers die samen een account permanent onderhouden is iets dat ik precies vroeger niet zo vaak zag, nu is dat de standaard zo blijkt.
  9. Jonatan

    Oneerlijk spel anno 2021

    Ik heb nog altijd flashbacks naar toen Optionarius en z'n Insane-stam buddies ons van de kaart kwamen vegen. topwereld ngl.
  10. Jonatan

    Oneerlijk spel anno 2021

    zo veel boost-praktijken zijn niet gezond voor de TW community. Ik mis W38.. simpler times. #PuntGemaaktDoei
  11. Jonatan

    w80 | Early game verwachtingen

    Misschien lijkt dat maar zo, maar is wereld 80 de minst bevolkte wereld van alle NL servers?
  12. Jonatan

    Top/flopstammen

    Bij een massa komt het wel vaker voor dat bepaalde stamleden de volle lading krijgen en sommigen niets. Dat zou dus de '0 incs' kunnen verklaren.of dit 'heulen met de vijand' is, is puur speculatie en dus niet open voor debat. Ik ga ook niet in op die overduidelijke persoonlijke belediging, als...
  13. Jonatan

    Top/flopstammen

    Waarom probeer je steeds de schuld bij een ander te leggen? Een stamlid die plots niets meer van zich laat horen is jammerlijk, maar hier hebben wij bitterweinig mee te maken. 1 mol, 2 mollen... and why stop there? Laten we ineens zeggen dat jullie in het geheim allemaal mollen zijn (zou dat...
  14. Jonatan

    Hoist The Colours High!

    ...zeker als je helemaal vol rum zit klaarblijkelijk
  15. Jonatan

    Top/flopstammen

    ooof ik denk niet dat water zal voldoen om die burn te behandelen. Verder wil ik hier graag m'n mening nog over kwijt. BB is naar mijn gedacht ontstaan helemaal en alleen om Primi account aan te dikken. Door de relatieve rust die jullie er hebben genoten wegens grotere conflicten in het zuiden...
Bovenaan