Recente inhoud door JokersBrain

  1. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Hij had zichzelf waarschijnlijk al gedaan de DL daarvoor toen Bappos lunch werd.
  2. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Dubbele stem en wolven willen zoveel mogelijk bewezen goedjes eruit halen om het speelveld open te houden.
  3. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Kan je dat even citeren voor me?
  4. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Waarom CI redelijk groen? Zou hem met Vic ruilen eerder.
  5. JokersBrain

    Golden Awards - W97

    Dat is juist de makkelijkste om in te vullen ^^
  6. JokersBrain

    Golden Awards - W97

    Ben wel voorstander van actuele spelers die ook effectief betrokken zijn met deze wereld te benoemen. Maar verder prima lijstje.
  7. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Ja Simeco is bewezen medewolven onder de bus smijter. Maar daar maken we gebruik van zolang hij wolfjes aanduid?
  8. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Ja Simeco opperde om Speeder te wateren en Sule wou Simeco lynchen toen Speeder wolf bleek. Dat sloeg ofc nergens naar :p
  9. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Hoe Sule het nog gespeeld heeft zo hoort het, alles uit de kast halen om erin te blijven. Toppunt van sportiviteit! Gelukkig zijn we er niet ingetrapt.
  10. JokersBrain

    Ideeënforum

    Wat een nostalgie dat filmpje.
  11. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Wat is Mohniels zijn rol? En waarom mij niet aangeraden om Vic of Speeder te wateren.
  12. JokersBrain

    Belg of NL

    Trotse Belg!
  13. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    ..... is geen antwoord, vertel me waarom je me gisteren niet aangeraden hebt om Vic te wateren terwijl hij 1 van mijn opties was. Je wist toen al dat hij wolf was. Kan je citeren waar je Vic als slechtje ziet, steek moeite in je verdediging.
  14. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Dus je hebt Vic al gezien als wolf na DL 2. En toen ik gisteren overwoog om mijn priest water te gooien over o.a Vic zei je er niks over? Je trok enkel je lynch stem op mij terug. Omdat ik ook jouw in het vizier had. Als je goedje was en ziener dan had je mij aangeraden om op Vic te gaan. En...
  15. JokersBrain

    [Speeltopic] WvW #361

    Ik wou gewoon de druk al wat opvoeren. Sluwe is ook zeer vreemd aan het spelen, het hele potje lang al.
Bovenaan