Recente inhoud door joke2

  1. Speedronde #5778 - Kerstronde (23.12 19:00 - 30.12 19:00)

    Maar men gaat nu toch aan zijn doel voorbij. Men wil toch dat men bij de familie kan zijn en niet op de computer TW spelen. Waarom kan men op de gewone werelden geen vredesstop instellen waarbij men niet aangevallen kan worden en zelf ook niet kan aanvallen.
  2. Speedronde #5778 - Kerstronde (23.12 19:00 - 30.12 19:00)

    Waarom een kerststop en wel een speciale ronde starten?
  3. Speedronde #5127 - Kerstronde (23.12 19:00 - 30.12 19:00)

    Waar/hoe kan ik starten?
  4. Speedronde #5127 - Kerstronde (23.12 19:00 - 30.12 19:00)

    Ben er blij mee dat ik toch spelen kan. Doe anders nooit mee met de speedwereld. Kan ik het eens uitproberen.
  5. Kerst/Oud en nieuw stop

    :dislike::confused:
  6. Kerst/Oud en nieuw stop

    Voor mij part zijn het alleen aanvallen naar bb dorpen zonder edels. Net als rooftochten. Was ook prima geweest. Ik weet nu weer waarom ik geen fan van forums ben. Heel veel antwoorden zijn geen antwoord op de vraag die gesteld word maar een eigen mening weergeven over iets wat men denkt te...
  7. Kerst/Oud en nieuw stop

    Bedankt. Ik wou eerst de reden niet schrijven maar ik was de antwoorden zat. Gelukkig gaan de rooftochten gewoon door , kan ik edels opbouwen.
  8. Kerst/Oud en nieuw stop

    Het enige dat ik wil is TW spelen. En als dat niet kan weet ik zelf bezigheden genoeg. En ik ga niet daten. Aangezien mijn partner pas is overleden heb ik daar nog geen zin in.
  9. Kerst/Oud en nieuw stop

    Lees eens beter.
  10. Kerst/Oud en nieuw stop

    Wat maakt het uit. (60).Maar volgens mij heb jij niet opgelet bij begrijpend lezen. Als je dat wel gedaan had , had je kunnen lezen dat ik niet uit ben op een date. Eigenlijk is je voorstel heel pijnlijk. Nogmaals ik heb geen vertier nodig. Ik wil alleen graag TW spelen met kerst en oud en...
  11. Kerst/Oud en nieuw stop

    Laat maar zitten. Ik ga wel wat anders doen. Het is niet dat ik me verveel of eenzaam voel dat ik dit voorstelde (maar er zijn wel eens omstandigheden waardoor het wat minder is in RL). Ik wil gewoon ook die dagen TW spelen omdat ik het leuk vind. Zo fanatiek ben ik toch niet in dit spel. Ik...
  12. Kerst/Oud en nieuw stop

    Wat een belachelijk antwoord.
  13. Kerst/Oud en nieuw stop

    Ik heb er geen probleem mee dat ik met kerst wel de tijd heb om TW te spelen. Snap niet waarom jullie zo reageren, gun een ander ook iets waar jezelf geen nadeel van hebt. Het was alleen maar een voorstel waar niemand volgens mij nadeel van heeft.
  14. Kerst/Oud en nieuw stop

    Ik snap best dat jullie die regel instellen. Maar voor mij en misschien ook anderen is het heel vervelend. Ik (en vast ook anderen) zit(ten) alleen met kerst en wil(len) graag TW spelen. Is het misschien mogelijk dat je alleen bb dorpen kunt aanvallen? Wie dan spelen wil heeft dan toch iets te...
Bovenaan