Recente inhoud door jojo1002

  1. Golden Awards - w79

    Nja komt uiteraard door hoe de kaarten nu geschud zijn in deze wereld he maar dan nog blijft het toch fijn om een lijstje te lezen, niet? Daarnaast vind ik dat je niet kan zeggen dat de lijstjes geen waarde hebben. Misschien minder in verhouding met andere werelden maar dan nog.
  2. Golden Awards - w79

    Leuk om terug wat lijstjes te zien, lijkt me nu nog eens de beurt aan een K9 of Wolves lid? :biggrin: :biggrin:
  3. Hoist The Colours High!

    Leg mij nu eens uit hoe de formatie van Rum niet naar een 1vs1 werkt? Wederom zeg je in het vetgedrukte terug dat er een nieuwe stam gevormd moet worden om tegenstand te bieden aan de kwantitatieve overmacht van Rum, lees 1vs1. Het kan zijn dat dat is omdat de tegenstand minder hard groeit maar...
  4. Hoist The Colours High!

    Dat was dus gewoon hetgeen ik aanhaalde maar wat Farmox precies niet zo fijn vond dat ik hem daarop wees :biggrin:
  5. Hoist The Colours High!

    Neen absoluut niet! Naast het feit dat ik zou het zelf niet doen omdat ik dat gewoon een beetje saai zou vinden maar het is jullie goed recht :biggrin:.Het gaat mij om het feit dat je dan wel gewoon op die manier de rest van de wereld verplicht om ook samen te troepen en dus een 1vs1 krijgt. Dus...
  6. Hoist The Colours High!

    Oei al zo snel op je tenen getrapt? En dat op een vrijdag??? Je zegt letterlijk: dat de werelden tegenwoordig niet meer groter zijn om meerdere topstammen te hebben? Als jullie dan een stam oprichten die op vrij korte termijn heel Oost gaat bezitten wat gaat de andere kant dan (moeten) doen? Ik...
  7. Hoist The Colours High!

    Dus eigenlijk heb je de wereld wel naar een 1vs1 gepusht? :biggrin:
  8. Hoist The Colours High!

    Bekijk de kaart eens aub. Rum gaat op 123 de rim in het NO hebben EN het ZO. Het frapante is vooral dat dit allemaal al gaat gebeuren op nog geen 3 maanden. Als je dan alles doortrekt zie je dat ze zelfs als ze het een beetje slim aanpakken ze zo 40-50 % van de wereld gaan hebben. Dus nee de...
  9. Top/flopstammen

    We waren al lang blij dat we de bb-koning Marco erin kregen, dat was voor de meeste het belangrijkste :biggrin: :biggrin:
  10. DST

    Deze discussie begint pijn aan mijn ogen te doen o_O Vele vinden kata's niet leuk maar als er geen afspraken zijn gemaakt dan heb je geen poot om op te staan. Je kan het niet leuk vinden en laf vinden maar het is (jammer genoeg) nog steeds een onderdeel van het spel. Dan kan je oftewel de...
  11. Golden Awards - w79

    Dus als je met 30 samen start en bij elkaar gaat liggen dan ben je geen premade ookal wil je niet voor WW strijden? Het grote verschil met die cf van jullie is dat dat desbetreffend dorpje een neutrale speler was. Wij proberen dorpen van jullie achter de linies te nemen, dat is nogal een groot...
  12. De eerste stammassa?

    Clears lopen gewoon continu , kunnen niet meer farmen :(
  13. De eerste stammassa?

    Wat hij bedoeld is dat het gewoon een vertekend beeld geeft want op deze manier zie je niet wat de impact van de massa was en dat was natuurlijk wel de bedoeling van het verslag :). Moest er niemand van Sense toekomen om iets neer te schrijven zal er bij ons morgen nog wel iemand proberen iets...
  14. nummer 1 speler

    Goh ik denk dat iedereen wel goed genoeg begrijpt wat men hiermee bedoelt maar ik zal het speciaal voor jou uitleggen. Niveau betekent niet perse enkel hoe goed of hoe slecht iemand speelt. Niveau kan even goed betekenen de manier waarop iemand speelt en daar gaat het in dit geval om. Als je het...
  15. nummer 1 speler

    Dat het vrij triest is dat de nummer 1 zo'n acties doet?
Bovenaan