Recente inhoud door Johnny English

1. Johnny English

Nieuwe vlag: Goede connecties

We zijn toch wel al even verder, vroeg me af of er in de tussentijd al iets is gedaan met dit voorstel. Blijkbaar niet? @Duckje
  2. Johnny English

De schandpaal - Subforum richtlijnen

Met het sponsoren van moddergooien ga je niet bepaald een goede sfeer maken, lol. Ik vraag me af wie dacht dat "Hey, dat is een goed idee." Dit is geen kader bieden, maar een vrijgeleide geven voor halve waarheden en uit context getrokken zaken...
  3. Johnny English

Feedback: Tribelock normale wereld

Het is weer stil hoor
  4. Johnny English

En dus reageer je op mij? Het is gewoon dikke Onkunde hoor. Hoe je dat ook mag draaien of keren. Je belooft iets en komt het niet na. Paar maand later komt diezelfde belofte terug in Duitsland wat me doet vermoeden dat je dit probleem zelfs niet goed hebt doorgesproken. Anders moesten ze het...
  5. Johnny English

Onkunde? Niet de eerste keer deze wereld.
  6. Johnny English

Geweldig
  7. Johnny English

W70 All Over Again met de Inni groep, thans Abuse, Drunk en Shine.

Voor de betere discussievoering: Uno gaf zelf aan dat er geen bg-schap was tijdens de vv. De dag van de eerste gesprekken (nog voor de goedkeuring dus) werden al onze vv's in jullie rim weg gedaan en erna nooit nog opgenomen. We waren btw geen vragende partij voor die regel. Die kwam er vanuit...
  8. Johnny English

Jouw voorbeeld? Tja netjes... Er is al het dubieuze karakter van je aanstelling maar dit hier als reactie niet bepaald een voorbeeld te noemen. Dus neem de tip ter harte. Blijf ervan weg.
  9. Johnny English

Heb ik daar dan wat over gezegd? Ik ben hier enkel voor de hypocriete mods
  10. Johnny English

Dat is verder irrelevant. Moeilijk is het soms eigen fouten in te zien. Kusjes, geniet van je macht op dit forumpje.
  11. Johnny English

Je reactie was subjectief. Je beoordeelt/bekritiseerd martijn openlijk. Als forummod heb je te zwijgen daarover. Simple as that
  12. Johnny English

Dit toont opnieuw de 'objectiviteit' van het huidige mod team aan.
  13. Johnny English

Mss moet een game mod die benoemt is vlak na de dubieuze ban verlenging niet teveel praten
  14. Johnny English

Spotprenten

Het was voor inni ook geen probleem toen pony in hun stam zat.... Misschien moet je daar eens over nadenken
  15. Johnny English

Wereld 70: Wereld einde awards

Weet ik . Alleen zaten we quassi altijd met andere doelen etc. Wat ik me wel afvroeg is waarom jullie niet naar inni gingen. Toch het betere account van pion?