Recente inhoud door joan

  1. Golden awards

    Toen het House met Gaatje tegen Trump was dan werd er wel gretig gestreden, nu de rollen opeens omgedraaid zijn en House underdog is ga je runnen? Ook wel triest
  2. Golden awards

    Eerst nog eindstrijd, of ziet House ervan af omdat het een strijd is?
  3. Top/flopstammen

    Hoe trots ben je dan dat je in een nog grotere r2w gestapt bent met House?
  4. Massa Maai No offence

    Doe wat je niet laten kan! Ieder zijn recht natuurlijk. Alleen versta ik niet echt goed aan wie dit gericht is? Maai staat wel in de titel maar verder is het enkel tegen DPRK gericht lijkt me?
  5. Feedback nieuwe scriptregels

    Op zich versta ik dat dit sleutelen aan de scriptregels bedoeld is om het spel terug gelijk te maken voor de gehele playerbase, maar wat heb je eraan om het gelijk te maken als er niemand meer overblijft? Daarnaast denk ik dat het niet positief is dat het opnieuw een spelletje wordt waar je...
  6. Stelling van de dag

    Het constante roepen dat Maai alles aan zichzelf te danken heeft is trouwens ook maar wat belachelijk, ben je dan zo bekrompen dat je niet zelf je keuzes meer maakt? Kan er gerust bijkomen dat er irritatie of zelfs haat is tegen Maai maar het blijft jullie keuze om een BG op te starten dus...
  7. Stelling van de dag

    Niet echt want de BG vind ik nog steeds een jammere zaak. Hoe je het ook draait of keert, de bg zal betekenen dat deze wereld een zoveelste einde in mineur zal kennen. Dit nadat eigenlijk het hele wereldverloop al niet echt veel voorstelde. De kans om toch een mooi einde te maken wordt volledig...
  8. Stelling van de dag

    De vraag die gesteld werd slaat wel degelijk op het antwoord. Als je de recruit van Grizzly Maai wilt verwijten lijkt me dat eerder kortzichtig? Zoals eerder aangegeven zou recruit van Grizzly door eender welke stam een cf opleveren, dit is de schuld van Gaatje door hun rekruteringspolitiek. Dat...
  9. Stelling van de dag

    Je argumentatie klopt hier jammergenoeg niet helemaal. Bij het bekijken van ODA ranglijsten zie ik namelijk Trump volledig bovenaan staan, wat dus ineens duidelijk maakt dat je referentie naar OD ranglijsten voor enige argumentatie op niet veel slaat. Maakt tegelijk ook duidelijk dat het niet...
  10. Stelling van de dag

    Wauw wat leuk dat je echt nergens op reageert, tuurlijk is die recruit nu een makkelijk excuus om de BG te rechtvaardigen. Samenwerking loopt alleen al langer dan de recruit dus kan moeilijk gebruikt worden om die samenwerking te rechtvaardigen. Ik kan me wel voorstellen dat het vanuit Gaatje...
  11. Stelling van de dag

    Wat dubbel om anderen te wijzen op hun wat achterlijke manier van posten om dan zelf hetzelfde te doen. Daarnaast is het ook wel leuk dat het je helemaal niets doet maar je het toch blijkbaar het wel de moeite vindt om te reageren?
  12. Stelling van de dag

    Wat ik juist zeg is dat actie-reactie al veel te vaak een ietwat simpel excuus is om een zwakke actie uit te voeren. Het is inderdaad logisch dat ze sowieso verder geraken als ze samenwerken, dat is juist het jammere aan de r2w. Ja tuurlijk zullen mensen niet zomaar gaan samenwerken maar als je...
  13. Stelling van de dag

    Context en historie lijkt me een simpel excuusje om dit soort r2w uit te voeren. Lijkt me eerder dat je die zaken moet gebruiken om een leuk eindspel op te zetten (munitie bij onderhandelingen over cf en rechttrekken fronten). Het excuus “jullie hebben wat gedaan, dus wij moeten daarop reageren”...
  14. Stelling van de dag

    Bij voorbaat mijn excuses voor de dubbelpost, alleen is dit wel mooier om even naar de reacties te peilen. Nieuwe stelling: De BG van House en Gaatje enkel en alleen maar om met totale overmacht Maai weg te spelen is een snelle maar vooral teleurstellende manier om tot een klassieke 1v1...
  15. Stelling van de dag

    Kun je nog even reageren? Ben wel benieuwd of je al een tegenargumentatie op poten hebt kunnen zetten
Bovenaan