Recente inhoud door jentele

1. jentele

Feedback nieuwe scriptregels

Je bedoelt dat je te lui bent en niet genoeg skills hebt om het echte spel te spelen?
  2. jentele

Feedback nieuwe scriptregels

Deze regels zijn erg duidelijk en erg goed. Ben er erg blij om dat dit zal worden toegepast, ik speel niet echt veel tribalwars meer de laatste tijd maar ik kijk er naar uit wanneer ik terug meer tijd heb. Het feit dat alle toegestane scripts ook makkelijker toegankelijker zouden zijn voor...
  3. jentele

Speedronde #4920 - Vrije instellingen

tim wtf xD
  4. jentele

Poging tot .nl speedteam?

ze zogen tering hard
  5. jentele

Golden Awards

Mag ik je vragen waarom je dit in godsnaam in dit topic hebt geplaatst? Ik was hyped om de lijstjes te zien krijg je deze onzin!!!
  6. jentele

merken tandpasta

Tanden poetsen?
  7. jentele

Rollback Wereld 72

Als je geen universiteit eindspel wil doen start de wereld dan niet, easy as that
  8. jentele

Top / Flop Stammen

Je bedoelt je minst actieve co ooit denk ik xD Ik heb 1 massatje gestuurd of misschien nog een andere weet ik al niet meer maar dat was alles denk ik xD Vind op een andermans account spelen nog altijd lastig sorry daarvoor :p
  9. jentele

Discussietopic Speedkampioenschap 2020

Ik zou het fijn vinden om te weten welke mod mijn bericht heeft verwijderd. En als het @ropiloot11 is zou ik het ook fijn vinden me niet te negeren op Discord...
  10. jentele

Stabers at work?!?

@Coruscant Ben je nu weer aan het stabben man man man dat wordt nog een dagelijkse bezigheid voor jou
  11. jentele

Top / Flop Stammen

Ahja ik volg al lang niet meer. Maar is waarschijnlijk wel waar xD
  12. jentele

Top / Flop Stammen

Ik heb een tijdje op deze classic gespeeld en vond dat retro wel redelijk wat slaafjes had. Maar weet niet echt hoe dat met de andere stammen zit aangezien ik al lang gestopt ben
  13. jentele

Praattopic

Kutmof Ohnee dit is russisch laatmaar
  14. jentele

Met welke 10

Mijn lijstje bevat alleen mezelf, omdat ik zo een super goede speler ben
  15. jentele

Korfbal.

Als je korfbal een sport wilt noemen, dan paardrijden ook lmao
Bovenaan